Friday, April 13, 2012

Tepi....Tepi.....Tepi....!!!!


Si kembar lately memang nakal....lasak...kadang2 ragam diorang buat kitorang geram...
Gambar2 kat bawah ni...bukti diorang melasak...walau time tu Adeliya tgh demam
lets the photo tell you a story
 kiri yang menonggeng tu Aressa dan kanan Adeliya
 x smpai seminit dh jadi mcm ni
 Adeliya main bunga...Aressa ntah buat apa
 kat bunga tu ada sekor burung kecik..dapat dia cabut
 tetiba Aressa datang kaco....
 cakkkkk!!!!!nampak plak mama amik gambar....Aressa dah boleh berdiri...x takut dah...
 gambar gegar sbb Adeliya melambai....babaiiii....
 eh..eh...burung ni jatuh la...Adeliya kutip sambil Aressa cuba nak rampas
 cubaan utk menujal kepala Adeliya
 seee....mcm nak gaduh kan....apa!..apa!!!hehehe..
 x tau la aku dorang ni sok2 kalau dah besar camana...
tgh berebut tiang buaian tuh...tepi!..tepi! tepi! itu agaknya Aressa maksudkan...

best kan ada anak ramai...aku mmg happy kalau balik seremban sebab ada anak2 yang mcm2 karenah..
walau hanya anak buah..aku x kisah...kat diorang aku tumpang kasih...tp aku ada anak
sendiri jugak...sok2 aku dah tua diorang ni aku harap boleh la jaga aku ngan ibu ayah diorang...
ish apa aku merepek ni...bukan aku x leh kahwin kan..huhu...
tp..aku memang bahagia di kelilingi anak2 buah yang mcm2 ragam...campur anak aku tu..
kalau dah berkumpul...ada jer yang diorang buat...alhamdulillah diorang semua sgt mesra dan rapat..mcm adik beradik walau hakikatnya adik beradik sepupu....



6 comments:

  1. tak leh bayangkan kalau sy ada 2 anak mcm ni... hehe

    comel jer si kembar ni tp rambut dorg takde ek, dh mcm lelaki hehe

    ReplyDelete
  2. comelnya...suka tgk kembar ..teringin nak anak kembar juga....

    ReplyDelete
  3. best layan kerenah si kembar kan..:)

    ReplyDelete
  4. suka melayan kerenah budak2 ni..
    walaupun penat, gelagat dorng menggembirakan :)

    ReplyDelete
  5. Pasti meriah dengan kerenah mereka.. takde mereka sunyilah rumah..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah