Saturday, April 7, 2012

Berbaloi- Baloi


Citer dah lama...Cik Abang hantar aku pi potong kaki seluar kerja dan semua seluar2 yang aku ada...
katanya labuh sangat..seluar baru memang labuh kan..kena la alter skit..baru cantik pakai...
kat mana lokasi..kat Kuang sana..berdekatan dengan tapak Pasar Malam...

 kedai biasa jer...pak cik ni terror la..sekejap jer siap seluar2 aku
 muka nampak garang..aku nak amik gambar pun takut..huhu...guna hp jer pun..

Bukti gambar gegar sebab curi2 amik gambar...nak minta izin..mati hidup balik aku takut...
camana nak jadi blogger tegar kan..x kental...
apa pun...memang murah potong kaki seluar kat sini...selai RM5 jer dia charge...
berhelai2 ari tuh....x inagta dah baper helai...
tp masih lagi murah pada aku...
pas ni nak htr dockers yg Malakoff bg ari tuh...besar gedabak..size 29...nak suh pak cik ni kecik kan...


2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah