Friday, April 20, 2012

Sayang Cucu Biar2kan..Sayang Anak Kasi Libas..


Aressa sgt rapat ngan atuk eh..begitu jugak Adeliya...Atuk la..kalau cucu buat..semua ok...
buat la apa pun...xde nak marah ke..apa ke..masa aku kecik2 dulu..kalau buat mcm ni...confirm kena tali pinggang..katanya kurang ajor...tapi...
bab cucu.....
korang tgok la...atuk nenek memang mcm ni kot..cucu buat takpe...

 kacau atuk tido..cakar dagu..mulut dan paling best korek hidung besar atuk...
 bila ckp.."Aressa jangan kacau atuk..!!!" ko tgok dia pandang...
 lagi org marah..lagi dia buat muka..ko tgok..muka mcm mintak kena lempang
Lagi tegur....ko tgok apa dia buat....

cucu jer boleh buat camtu eh...kalau anak yang buat camni....berbirat badan ko....kalau x kena tali pinggang
getah paip..mesti punya...aku pernah kena getah paip...berbirat ko...tp bukan la salah mcm yang dlm gambar ni...masa tu abah aku check buku sekolah...banyak merah kan...kena la libas..
pas tu malam masa tido sedar2 abah sapu balik minyak kat tempat dia libas tuh...
kasih seorang abah kan...huhu...libas sebab nak mengajar..bukan nak dera
zaman sekarang jgn ko salah libas..confirm kena report polis punya...
korang pernah rasa kena libas???


4 comments:

  1. sgt benar..kalu cucu..tak apa, kalu anak..siap la ..

    ReplyDelete
  2. hahaha tajuk along lawak la..tp mmg betul...comel nya dia kacau atok...atok rileks je tido...kesayangan la katakan

    ReplyDelete
  3. biasalah orang tua tak akan nak marah baby kan..

    ReplyDelete
  4. org2 tua mane nak marah baby kan..
    tapi lyn masa kekcik dlu.. arwah abah manja kan Lyn.. best2..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah