Thursday, April 26, 2012

Entry Penuh Emosi


Diburu Kerinduan terhadap Puteri Kesayangan..
Maka Lahirlah entry penuh emosi ini...


Dania....
Sejujurnya....Ku Tak Bisa.....
Hidup Tanpa ada Kamu...Aku Gila...
Takkan Ku Sia - siakan Kamu...Hingga Akhir Hayat Mama..
I really Miss You and Love you..with all my heart...
Mama sayang kamu


11 comments:

  1. esok baliks eremban dah kan..leh jumpa...melepaskan windu..

    ReplyDelete
  2. x sabar nak balik.....rasa mcm lambat sgt...penangan anak kan?

    ReplyDelete
  3. mau tak rindukan sis...dah le sis jumpe weekend jek....mmg berkepit betul2 bile dpt peluang nanti.....

    ReplyDelete
  4. kalo deqla ada ank nnti, rasanya x sggp berjauhan.. tp along cekal...terpksa berjauhan demi mencari rezeki utk anak...well cone along..esok blk, pelok cium dania puas2 eh.. :)

    ReplyDelete
  5. memang anak itu permata hati :)

    ReplyDelete
  6. aku yg xjmp anak time pegi keje jek ni pn rindu
    ape lagi yg jmp weken jek
    sabar ok

    *camtu la ape yg mama aku rse dulu time kitorg kecik2 terpisah sbb keadaan :(

    siap mama bg kitorg adik badik sorg 1 bear, pastu dia ckp kalo rindu atau nk luah ape2 ckp jek dgn bear tu..mama bleh dgr sbb mama ade 1 lagi bear
    huhu :(
    selalu la aku nangis dlm almari baju sambil berckp dgn bear..
    pastu mak tiri aku bleh lempar bear tu dlm lecak time hujan..mmg meraung aku
    nyampah dia

    ReplyDelete
  7. mesti anak ko pun tgh teringat kat ko nok...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah