Friday, October 5, 2012

Cabut Bulu Di Guangzhou


Tajuk sangat daring kan...haaaaa...jgn nak speku2 lebih2..turn your mind to positif one ok...
hahahahahaha....matik la letak tajuk x senonoh mcm tu....
okeh..kat Guangzhou bersepah tiap2 malam sepanjang aku kat sana org cari rezeki ngan mencabut bulu2 di muka...tempat2 lain aku x tau..ini yang aku nampak dan sempat aku amik gambar diorang cabut bulu2 di muka..bentuk kening..buang bulu atas bibir...misai la....

 syok jer aku tgok amoi baju kuning tu..sampai terlelap2 ok...setau aku kat Malaysia kaum india jer cabut guna benang mcm ni...x sangka lak kat China pun ada....huhu...

sakit ke tak?
entah..kang aku tanya diorang sure x leh nak jawab...bukan dia reti apa aku tanya kat dia...
ko tgok ahsoh yang duk buat benda ni..gigit benang tu ok...untuk apa aku x tau la...
yang penting mcm syok jer amoi tu...hahahahaha....cabut bulu ni 10yuen ok...ada dia letak kat pa[an tanda tepi tu...10 yuen bersamaan RM5...
pandai betul diorang cari duit kan...mcm2 diorang buat utk tambah rezeki....

6 comments:

  1. aku selalu buat
    atenye hormon jantan terlebey kot
    byk nau bulu tumbuh di muka

    sakit
    tapi beauty is pain
    tahan je laa
    T__T

    ReplyDelete
  2. pernah try kat bangsar masa anak dara dulu.. org cina yang buat kan.. guna benang.. laju giler dia buat.. lelap mata bukan sbb syok tu, tp sbb tahan sakit dan risau.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. Ibarat Mereka bergelut mencari sesuap nasi..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah