Thursday, October 11, 2012

Novel baru Dhiya Zafira


Wahhhh...dah keluar novel baru...x beli lagi ni...harus kena carik.....


Kalau dah giler novel macam aku ni hidup memang x sah kalau xde novel...
nak2 aku duk bujang kat KL ni kan...
Dhiya Zafira antara novelis yang aku amat minat dan kebanyakkan novel dia aku ada...
the way dia mengolah novel berjaya membuat segala penceritaan tu meninggalkan kesan dalam diri aku...
cewah...berkesan la sgt kan...bukan la Dhiya Zafira ni satu2 novelis aku suka..aku suka Aisya Sofea, Anis Ayuni, Acik Lana...dan ramai lagi la...janji jalan citer best...
bukan apa...aku suka bila sekali aku baca novel tu..aku tak berenti nak baca untuk tau kisah selanjutnya..
selain dari MUMMY_AYU, sapa lagi follower aku yang suka pada novel?

6 comments:

  1. macam best jer novel nie.. tajuk pon boleh tahan nie.. memang nak baca laaa

    ReplyDelete
  2. selamat membaca

    ReplyDelete
  3. dah baca, sangat best... memang tak rugi..

    ReplyDelete
  4. Setakat ni Novel karya Ramlee Awang Murshid berada dalam ranking simpanan.. selain dari tu lebih kepada pinjam je dari kawan.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah