Thursday, October 4, 2012

Cacatnya Kek Bday Dania


Kek cute sangat kan...mana x cacatnya...menjadi kegeraman si kembar petang tu...masa berkerumun 
kakak dania nak tiup lilin tu...si kembar pun x duduk diam...


Laju jer tangan dia menggapai ke arah kek tu...sib baik sempat amik dia..kalau x sure selepuk tangan dalam kek...huhu...mama pun x sempat rasa kek tu...

 haaaa...yang ni jelas skit...hehehehe...
sapa punya kerja ni?
dah tentu2 la minah kat bawah ni....si pojaan hati atuknya...Adeliya..

ni pun jadi anak mithali nanti ni....sgt2 rajin..
rajin mengacau....
suka buat orang semua geram...pakai baju sedondon ngan kakak dania..boleh plak mama lupa amik gambar diorang bertiga....


5 comments:

  1. janji buleh lagi kann..kita belasah je kek tu...hehehehe...

    ReplyDelete
  2. he he janji leh makan & sedap !

    ReplyDelete
  3. janji bila dimakn sodapp kak hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam singgah...balas kunjungan balik.....(^__^)

    ReplyDelete
  5. Hehehe.. ingatkan cacat sebab apalah kek tu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah