Friday, October 5, 2012

Bekal Hari Ini


Sotong Goreng Kicap

Semalam aku balik kerja pi beli sotong kat kedai abg Acheh tuh...mak aii...5 ekor RM13 hengget...
bukan besar pun sotong eh...sederhana jer...nampak sgt sekarang semua dah mahal..
apa pun sebab teringin kan...barang basah kat umah semua dah abih lak tu...memandangkan hari ni nak balik Seremban, so masak simple jer..goreng kicap cukup...nak eksperimen menu baru x cukup masa...
maka hari ni bawak pi opis and makan kongsi ramai2..bukan lauk ni jer aku bawak..tp aku up satu menu lagi..sambal ikan bilis tempoyak..tp gambar xdo..aku terlupa nak amik...
hahaha...tp ari tu aku dah kongsi ngan korangkan?kalau x salah entry bulan posa..korang carik la..
malas aku nak godek....



4 comments:

  1. yg simple kadang2 pembuka selera.

    U, i baru udang 7 ekor RM9 ...bapak mahal...
    rasa cam nak nnagis..udang mentah bukan udang sambal...huhuhuu

    ReplyDelete
  2. Ni entry 2012..
    2015..? Huhuhu.. dengan currency RM yang tak stabil..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah