Wednesday, October 3, 2012

Old School

Sapa suka beli benda ni masa zaman sekolah dulu?
sila mengaku....hehehehe...last week anak dara aku jumpa benda ni kat kedai runcit..
mintak belikan...teringat zaman sekolah dulu..dan zaman masa anak2 ...
sweet memory...kalau boleh ulang semula..memang nak ulang...


dalam dia ada mainan dan choc kan?
sapa masih ingat?
sila KOMEN eh...
x tau la rasa masih sama ke x..harga pun aku x pasti...anak dara aku yang beli..
x plak aku tanya berapa harganya...


AUTO PUBLISH ENTRY

10 comments:

  1. ehhhh..wujud lagi ek ding dang ni..hahahaha

    ReplyDelete
  2. tengok gambar terus teringat zaman kanak2

    ReplyDelete
  3. ye saya ingat lg!!! Inilah namanye "dendang" kan? balik sekolah harus beli ni...hehe :)

    ReplyDelete
  4. ding dang.. teringin suara mat sentul. hahah
    klu kedai2 runcit mmg ada jual lagi..

    ReplyDelete
  5. alaaa teringaaattt sangat. rindu zaman kanak-kanak!

    ReplyDelete
  6. dengan ada satu lagi cekelat ni... Tora datang lagiii! hahaha!!!

    ReplyDelete
  7. hehe mmg nostalgia sgt benda ni..suka nk beli dulu sbb ada permainan dlm dia

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah