Friday, October 5, 2012

Perhimpunan Secara Aman Against Japan


Ni hari ke 4, hari nak pi ke Guangzhou tower tu...dalam bas terpandang ada askar ni duk lari2...rupanya ada 
rusuhan atau lebih kepada perhimpunan aman menetang Japan...aku dah lupa pasal apa..
tp memang mendapat liputan meluas satu dunia masa ni....apa pun xde la membahayakan...aku masa tu cuak gak la kan...kang pi lepas balik x lepas...tp tour guide dah yakinkan memang xde apa la kot...

 wahhh...ni lari sebab tertinggal ke or lari sebab mmg kena lari..eh...apa aku ckp ni...
 inilah...barisan kita...yg ikhlas berjuang.....hihihi
 kiri kanan ..kiri kanan...
 tengok....ramai tul manusia...
 polis pun berjaga....kat sini susah nak bezakan mana satu polis..mana satu security...sama jer...
antara gambar yang sempat aku snap dari dalam bas...

Aku pun x tau la pasal apa diorang anti Japan ni...x kuasa nak amik tau...
tp hari ke 4...memang sangat2 panas...lebih kepada bergambar aje...xde aktiviti shopping..eh...ada la..pi kat
mall yang jual kain tu lagi sekali...terjebak selai kain...hahahahah...tp ok la..kain kaler hitam putih...
x tau la nak tempah buat baju apa nanti...
next gambar Guangzhou Tower eh...


AUTO PUBLISH ENTRY


4 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah