Wednesday, October 31, 2012

Rezeki Jangan Ditolak...Musuh Jangan Di Cari


Meh aku nak kongsi ngan korang...pagi ni sampai2 jer ada Engineer department aku ni...mamat kelantan baru balik dari cuti...bagi aku sebungkus Keropok Ikan ni...wahhh....murah rezeki kan...aku memang suka keropok ikan...tp kat Seremban payah la nak dapat..ada pun x sama mcm dari Kelantan or Trenggangu...dia bagi aku ni keropok ikan apa x tau..x de tulih pun..aku suka keropok ikan tamban...ada satu jernis lagi tu...siap bila goreng ada isi2 ikan dia sekali...sapa tau?

 Keropok cap piala
 x sabar nak bawak balik ptg kang nak goreng

Sarapan pagi aku sepanjang minggu ni makan Butterscotch ni....sedap pun sedap...selalu tgok ada kawan blogger lain yang citer pasal butterscotch ni....lemak2 eh rasa dia siap ada raisin...malunya nak cakap...
ni la kali pertama aku beli...hahahahahahah...bertahun dan roti ni kat pasaran..Jangn nak gelakkan aku eh...majuk kang....


Betul Betul Sedap....

yea aku sangat setuju....memang betul2 sedap......


13 comments:

  1. Di rumah kakcik masih ada dua bungkus keropok yang belum digoreng. Tahu2 nanti dah tamat tempoh je... ;-)

    ReplyDelete
  2. kita pun ramai jugak kawan2 dari kelantan n terengganu kak..mmg tiap kali diorang balik order keropok sana,sedap..!

    ReplyDelete
  3. Kak, mane ade raisin. Ade raisin ke? Huhuhuhuhu...

    Peh, kopok kering? Sejuk2 gini, ujan2 gini....mkn kopok grg minum kopi o kaw. Peh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh..xde ke..abih tu amneda yg kaler oren choc tu?ciss..ni nak bg mak jemah sentap ni..

      Delete
  4. Roti ni memang sedap.. Bestnya dapat makan keropok.. :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah