Wednesday, October 3, 2012

Sudah Bebas!!!Yer Ker???


Bebas ke?
makin bertambah lagi ada kot?
SETUJU????

AUTO PUBLISH ENTRY

8 comments:

  1. errrrkkkk..tang rokok ni mmg parah.....sape dah jadi penghisap tegar mmg payah le nak stop...kene iltizam dan azam yg kuat....

    ReplyDelete
  2. kena ada penyebab yg kuat kot nk stop
    pemangkin..ewahh
    cth boifren ugut kalo tak stop jgn harap dia nk msk meminang..huwaa baikkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapak mertua aku perokok tegar..asal kami gi Indon je, kirim rokok..huhu...jenuh tegur, tak jln...

      Delete
  3. kalau dah selalu merokok, memang payah la nak berhenti..even cuba stop dah 3 4 bulan pun, tetiba boleh hisap semula..

    ReplyDelete
  4. err..errr..errr...terpaksa bersetuju...hehehee...

    ReplyDelete
  5. Semangat kena kuat.. hati kena kental.. kalau tak..memang tak jadi apa lah..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah