Thursday, October 4, 2012

Samurai Burger....Arigato!!!!!


Anak dara mintak belanja makan Mcd....siap buat lawak lagi....

Conversation thru HP between anak ngan mak dia.....

Dania : Assalammualaikum mama...
Mama: Waalaikumsalam
Dania : Mama sihatttt????
Mama: aikkkkk....lain macam jer ni....sihattt..kakak sihat tak?
Dania : Sihat!mama balik tak minggu ni...
Mama : eh..mestila balik ...kenapa
Dania : boleh x mama belanja kita makan kat Mcd?
Mama: Kenapa?
Dania: Takde la...kawan kita cakap ada burger baru kat Mcd tu...Burger Samurai...
Mama: Apa yang sedapnya burger tu...burger ramli tepi jalan tu lagi sedap...murah pun murah...
Dania : Alaa.....boleh la mama...nanti boleh pandai speaking Japan...
Mama: Whatt!!!!!!!!( gelak kuat2)
Dania: apa la mama ni...itupun nak gelak.....x boleh la tu
Mama: ok...ok...mama x gelak....insyaallah...

Ha....korang...kalau nak pandai speaking Japan...sila makan burger Samurai okeh...hahahahha...
aku x leh tahan la...mcm2 tau anak dara aku ni....ada ke makan burger tu leh pandai ckp Jepun...xde maknanya....

Auto Publish Entry.

11 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah