Monday, October 22, 2012

Kedekut Ya Rabbi...



Oh si kembarku dah pandai kedekut....makan apa2 or minum bila mintak sikit..haram nak di baginya..
amboi....mana belajar ni....no..no..no...jgn macam tu..mama x ajar..ibu ngan ayah lagi la x ajar...

 kalau minum vitagen kena sorang satu...
 makan ke minum semua nak buat sendiri,.
tgok...bila ckp Adeliya...nak cikit....dia pusingkan badan larikan vitagen tuh...
teruk betul kan....sib baik kecik lagi..
kena ajar dari kecik la ni supaya x kedekut..sok2 dah besar payah...aku memang didik anak or anak2 buah aku supaya x kedekut..
ada sorang lagi kedekut tau...nak tau sapa?
tgok kat hujung blog aku PUTERA KESAYANGAN TU..
nauzubillahiminzalik....ntah kedekut sapa yang diikutnya......
cuma dengan kakak dania jer dia x kedekut..org lain?huh jgn harap nak sentuh barang dia...


15 comments:

  1. he he suka lak KA baca N3 ni!

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha...amboi. Tak bagi vitagen tu eh? Siap pusing badan g. Heee~

    ReplyDelete
  3. hehehehe...budak2 mmg selalu gitu ek. lucu lak zie tgk dorg 2 tu :D

    ReplyDelete
  4. tapi bila ada anak kembar..mmg semua benda kena belikan/sediakan 2 set kan...hehehehehe

    ReplyDelete
  5. diaorg kedekut dgn org lain jer..bila ibu n ayah mintak..diaorg ok jer..hehe..

    ReplyDelete
  6. Hehehe.. budak2 memang macam tu.. seiring dengan usia, lepas tu tak kedekut dah..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah