Thursday, October 25, 2012

Salam Aidiladha

 
 
Bersiaran dari kg halaman...dengan keadaan yang sangat tidak mengizinkan...demam..takde selera makan..segala yang masuk dalam mulut semuanya pahit dan payau...walau mcm mana manisnya air tu..tetap pahit di tekak aku...huiii...tension...sgt2 tension...dari pagi bawak ke petang asyik tido...diserang hypo sekejap sampai gigil2...dah minum benda manis baru aku rasa lega..kalau x rasa mcm x cecah tanah..teruk jugak eh kalau xde gula dalam darah..
malang sungguh nasib aku raya haji tahun ni...x tau la sampai bila tekak ni nak pahit...
x merasa nak makan lemang and rendang...selalunya balik kg aku la manusia yang paling sibuk...nak masak itu ini...tp hari ni surrender...terbaring jer la..nasib baik ramai yang balik..nasib baik ada yang menolong...lemang dah siap masak..tunggu rendang jer lagik...
korang yang balik kg tu mesti seronok kan...x dan aku ak cari bahan utk blog ni minggu depan..mood raya dah xde...
aku mohon doa dari korang semua...doakan kesihatan aku...
Selamat Hari Raya Aidiladha..
Dari Suriaamanda dan Keluarga..

7 comments:

  1. moga cepat sembuh
    Selamat Hari Raya Aidiladha :)

    ReplyDelete
  2. Saya hari ni br lega demam, selsema. Semoga cepat sembuh kak, nnti tak merasa plak makan rendang hehe. Slmt hari raya aidiladha :)

    ReplyDelete
  3. Get well soon. Salam aidil adha dari Waney and family :)

    ReplyDelete
  4. hye sis, statement apa yang menakutkan dalam entry saya tu? :O

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah