Monday, April 13, 2015

Saje Nak Goda...


Sendiri up gambar...sendiri terliur...sOrry ari ni hanya ni je entry dpt up...aku bz x terkata...
Emosi tengah terganggu ...esok2 aku up lagi citer...
Sementara tu...jom la terliur sama2....ahaks.....kalau dapat mangga muda lg sodap kan.....
Yummy....

16 comments:

  1. Erm..memang sedap ni Kak..lahaiii...

    ReplyDelete
  2. Dah buat ni... Cuma tak smpat nk mkn.. Ada kt rumah..blik keje nnt baru nk mkn..hehe

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaa mmg dh tergoda ni!!!

    ReplyDelete
  4. tetiba teringat makan mangga yang masam.. berkerut2 dahi nih menahan masam..

    ReplyDelete
  5. adehhhhh ini sangat-sangat mengundang ni...

    ReplyDelete
  6. Adeh akak...meh kita makan berjemaah

    ReplyDelete
  7. perghh..mmg menggoda sgt ni.. yummy..

    ReplyDelete
  8. uih..sedapnya...kalau makan ni sampai berpeluh2 jadinya...

    ReplyDelete
  9. Memang tergoda dan dah jatuh cinta dengan sambal rojaknya yg meruntun selera...

    ReplyDelete
  10. Terliuq chek tau...teringat masa duduk kg dulu.ptg2 tok rajin buat ni utk cicah

    ReplyDelete
  11. aarrrrggghhhhh nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah