Friday, April 17, 2015

Servis MUA Dengan Harga Berpatutan....


Sorang pengantin..sorang lg mak andam..mak andam boleh juga buat servis inai ukir kt tgn siap ade huruf A lg..ade sape2 yg bminat hire MUA kembar ini??
pm me for details ya..harga boleh runding...first come first serve...cepat selagi schedule belum penuh...No GST!!!!
hahahahahahahahaha....


20 comments:

  1. Replies
    1. Ha tu la zaza....lom tgok dinding lagi...

      Delete
  2. hahahahaha..berconteng2 pun still kiut...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe....dlm hati geram tp fikir2 balik nama pun budak...

      Delete
  3. Replies
    1. Tak bleh sabar woooo....ini 2 budak mmg menguji kesabaran

      Delete
  4. Byr pki cekelat je boleh x? Hehe

    ReplyDelete
  5. huhuhu.. nak nangis ai tengok sebab membayangkan nak mencucinya balik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lom tgok dinding yg berconteng lg...Hahahahaha. .lg nangis wooooo

      Delete
  6. kekeke..tak tau apa nak jadi kalau kembar tu yang mekap..heheh

    ReplyDelete
  7. habis muka kena conteng..hahahaha aduiyy

    ReplyDelete
  8. tudiaaaa..kreatif sangat ni..hahha..

    ReplyDelete
  9. adoi..kreatifnya diaorng ni..:)

    ReplyDelete
  10. hahahaahha nak jd mak andam kot

    ReplyDelete
  11. HeHe.. mmg kreatif mak andam nu..

    ReplyDelete
  12. sabar jelah.. jenuh nak cuci tuh..

    ReplyDelete
  13. mesti kena marah si kembar ni..senyap senyap buat kerja la ni kan

    ReplyDelete
  14. Hahaha..sama la dengan diyanah dan damia kita. Pantang jumpa barang makeup, habis dikerjakan

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah