Monday, April 20, 2015

Lunch Jumaat Lepas...

Jumaat lepas ingat nk jln2 kat Nusentral ngan kawan2 opis...keluar pun dh lambat..so pergi mkn kat Restoran Puteri bawah tu...makanan pun dah banyak nak abis..ada ni je yang tinggal...so makan je sbb masing2 dah lapar...


Nasi ngan kari sotong...keras sotong tuh..


Amik siput sedut masak lemak cili api...ok la xde la sedap sangat...

yang aku makan ni harganya RM14 termasuk sirap limau...

Mahal ke murah?

Pada aku mahal giler.....

14 comments:

  1. Mahal tu Kak..belum lg lauk penuh sepinggan..kalau penuh mau sampai rm20 kot..huhu

    ReplyDelete
  2. mahal kot sebab siput sedut tu kan

    ReplyDelete
  3. Harga tu rasanya mmg standardlah sbb ambik seafood rasanya mmg lebih mahal dr ayam dan ikan.

    ReplyDelete
  4. sotong tu kalau kt kedah ni rm3 sekor.. kat sana tak tau lah kan brp...

    ReplyDelete
  5. mahal la along....patut dah tak byk lauk jgn le kire mahal2...ermmm nak buat camne kan along...kedai skrang semua lebih pada keuntungan...masak n meniaga pun kurang ikhlas...

    ReplyDelete
  6. mahal laa.. apapun lauk sotong ngan siput sedut tuh sedap.. lama tak makan..

    ReplyDelete
  7. Salam, huyoooo mahal nyeeeee...dah lah xberapa nak sedap ye rasanye kak..maybe mahal sbb seafood kot? tp sgt mahal ek..ish3.. :/

    ReplyDelete
  8. siput sedut... susah nak cari siput ni..mahal jugak la kak sampai rm14..

    ReplyDelete
  9. memang mahal..bawah sepuluh ringgit sepatutnya..

    ReplyDelete
  10. Mahal tu SA. Sotong tu yang mahalnya.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah