Saturday, April 4, 2015

Syian My Dobot....

Hancur luluh hati kecik aku bila Mommy Qhaira wassap gambar dia...kesiannya...sebak dada..kecik lagi kena chicken pox...abih punggung dia...abih muka..dalam kepala...walau dia sakit tp dia sangat aktif...demam malam je....susut skit badan....muka tembam jadi kecik skit...tp x pe la kan...elok dia kena time kecik...kalau kena time besar mmg parah...


Tgok la cacar air yg tumbuh tu....mesti sakit Tu..


Yang tumbuh bawah mata tu yang kesian...bengkak mata dia...


Sakit ye syg mama...x pe nanti elok kita pi jalan2 eh...


Walau x sihat..tetap nak menempek kat mama...makin manja plak..

Semoga Qhaira cepat sembuh...
Aku mmg x sampai hati kalau budak2 kecik mcm ni  sakit sebab dia x pandai mengadu sakit kat mana...merengek je...tp yg pelik merengek time  mommy ada kat umah je...mommy xde dia sgt2 behave pandai bawak diri...ni cacar air tu dh makin kering...

Jangan jangkit kat mama dah la dik..

Mama nak jadi pengantin ni....ahaks....


14 comments:

  1. Assalam.. salam perkenalan.. jika ada kelapangan jemput sertai giveaway di http://norzibeautilicioushouse.blogspot.com/2015/03/norzi-beautilicious-house-giveaway-2015_17.html

    ReplyDelete
  2. Kesian Qhaira...semoga cepat sembuh ya...

    ReplyDelete
  3. semoga Qhaira cepat sembuh ey.. saya kena time umo 14tahun pon terasa sakit, ni kan pulak budak kecik.. :(

    ReplyDelete
  4. Sian Qhaira..sakit still aktif tu..Semoga cepat sembuh Qhaira comel :)

    ReplyDelete
  5. Alolo..cian nya dia.....cepat sembuh ye syg

    ReplyDelete
  6. Moga dak Qhaira cepat sembuh hendakNYA..

    ReplyDelete
  7. ala kesianyaa adik.... cepat sembuh ye sayang....

    ReplyDelete
  8. kesiannya dekat Qhaira..semoga cepat sembuh ye comel..

    ReplyDelete
  9. Ala kesianya... Semoga cepat sembuh yer sayang...:)

    ReplyDelete
  10. kesiannya Qaira
    kalau anak-anak sakit, kita pun terasa jugak kan
    tak kena kerja dibuatnya

    ReplyDelete
  11. alo..ciannya qhaira..tapi dia memang kuat semangat kan..tetap aktif walau sakit..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah