Wednesday, April 8, 2015

WW > Dilema Nak Kurus...



Hehehe....x yah susah2....buat sakit badan...
Meh Ikut cara aku...sihat dan kurus..
Nak tau rahsia?

Sapa ada no tipon boleh Wassap...boleh PM kat FB...dan boleh email jugak....
Aku dah ada 20 lebih protege dan dah ramai yg berjaya...jgn tak percaya ada dikalangan blogger pun protege aku....tp aku x leh reveal...dorang x nak dimasukkan dalam slot testimonial berjaya....

14 comments:

  1. Wahhh ! Dah jadi mentor dah akak kita ni. Ekekeke.

    ReplyDelete
  2. saya dah kurus sendiri..tiba2 xselera mkn kak..:)

    ReplyDelete
  3. hahah...kelakar gambar nya,.semangat dah ada,tapi tak berdaya je..

    ReplyDelete
  4. hahah.mcm kitew jew...kita xcersice kejab jer pastu cancel la..tengok SA makan sedap jew..haha

    ReplyDelete
  5. wow produk apa tu!nak kurus tanpa produk bley?hehe

    ReplyDelete
  6. saye yg no 4.. sllu ckp esok jela nk kurus.. haha

    ReplyDelete
  7. haha..betul tu kak..malas adalah alasan utama..dulu wana nak sangat kurus padahal taklah gemuk sangat pun..berisi ja..macam2 cara buat tak juga menjadi..sekarang kurus secara natural..makan banyak pun tak naik berat..underweight pula..pengajaran buat wana..bersyukur dengan apa yang ada..huhu

    ReplyDelete
  8. dilemma sangat ni..apepun yang penting disiplin dalam cara hidup, pemakanan dan exercise

    ReplyDelete
  9. Saya tengah berusaha untuk kurus.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah