Tuesday, June 9, 2015

Oh No!!! Dia Kiss Anak Bujang Orang???


Hey..Qhaira!!!! Awak kiss anak teruna sapa tu...aamboi.amboi...amboiii.....bukan main lagi awak ye....
Budak2 buat apa je comel kan...nasib baik masih kecik...kalau dh besar awak buat macam ni dik...memang mama cubit 90° tau....ni Qhaira tengah kiss sepupu kepada abg Ikie nya masa diorang pi Muar minggu lepas....
Mama kerja so x dapat ikut...Rindunya kat anak2 mama semua..especially kakak Dania...rindu sgt2..dh 2 minggu tak jumpa...kalau sebulan...kalau 2 bulan...macam mana laagaknya kan....x leh bayangkan la...
Mintak dijauhkan lah situasi macam tu...harap2 kakak Dania terbuka hati nak duduk dengan mama andai mama dah kawen nanti...all i need is a complete family...
Lambatnya masa berlalu...

16 comments:

  1. hehehe klu kecik gini buat tak pe ... klu dah besar buat .... tatau nk ckp ape la

    ReplyDelete
  2. Salam, haha nasib baik kecik lagi ye..
    alahai, aminnn...hope hajat akak tu termakbul..and be a happy family (n_n)

    ReplyDelete
  3. Hahahah.Ingatkan sape tadi qhaira rupanyaa :)

    ReplyDelete
  4. Ala..yang anak teruna pun muka rela kemain..hahahha

    ReplyDelete
  5. haha.. kena ckp tak boleh buat mcm tu bila besar.. :)

    Jom join Segmen Terbaru Saya ini

    Segmen Communities Blogger : Berkongsi Pelbagai Ilmu Menarik

    ReplyDelete
  6. Hehe.. Syg sgt tu.. Termalu-malu pula si teruna.. Hehe

    ReplyDelete
  7. mohon cium auntie Sally sekali...

    nnt cuba la pujuk elok-elok Dania tu kak :)

    ReplyDelete
  8. qhaira ingt pesan mama k, dh beso t xleh cium2 gini dh.. ;)

    ReplyDelete
  9. amboi qhaira kemain lagi..hihi

    ReplyDelete
  10. budak2 mana thu apa2..hihik..bla dah besar cer citer balik sure tersipu2..:)

    ReplyDelete
  11. Amboiii Qhaira..pipinya yang gebu tu

    ReplyDelete
  12. smg terbuka pintu hati dania, mnerima laki baru sis, and new father for dania.....

    of koz belanja lebihh, haha~
    so cute haa merekaaa !

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah