Sunday, June 21, 2015

Tips Minum 8 Gelas Air Di Bulan Puasa...

Tetapi Minum Lebih Kot Masa Berbuka...

Hi korang....memang x dinafikan bila bulan posa kita kurang minum air,,,tetapi ada caranya untuk kita minum 8 gelas air atau lebih kan...tak percaya? jom tengok gambar ni....


Betul kan...
tapi pada pendapat aku ramai je terlebih air masa berbuka tu kan...so xde la istilah x cukup air dah...betul tak...macam aku sendiri memang lebih air...kadang2 letih sebab asyik ulang alik bilik air....kalau bilik air jauh lagi letih...tp kat Seremban ni...bilik air dalam bilik je...nak tak nak kena bangun la buang....bila dah buang minum air lagi..macam tu la seterusnya....itu cara aku buang lemak2 dalam badan..sapa2 yang dah jadi testimonial dan dah berjaya memang akan bersetuju bahawa air membantu membuang toksin dan lemak2 yang tak diingini dalam badan...hehehe...apa rahsianya...lepas raya la aku announcekan...bulan puasa dan raya nanti enjoy la puas2 dulu.....

11 comments:

  1. Betul.. baik utk kesihatan.. betul caranya, raya nanti pasti slim skit dari skrg.. kan SA.;) tapi lepas raya kenalah maintain..

    ReplyDelete
  2. bulan puasa pelbagai jenis air muncul..maunya tak terlebih

    ReplyDelete
  3. Bagus cara macam ni takde lah terus minum air sekali banyak kan

    ReplyDelete
  4. ada tgok di fb..memang tips yg bagus..sy je susah nk ikut..sekali minum nk dekat seliter..kembung perut naik mengah.hehe

    ReplyDelete
  5. petua yg best kan.
    aida amalkan ikut cara ni sejak dpt tau :)

    ReplyDelete
  6. Fida langsung tak minum air masak kak...air teh ngan air ais jer...tekak ni nak yg manis jer

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah