Wednesday, June 3, 2015

WW ~ I hate Talam 2 muka...

Kenapa Wujud Si Talam Dua Muka



Hi korang...
Aku percaya dalam kehidupan kita sehari2 mesti ada situasi yang macam ni kan...especially yang melibatkan pelbagai sektor..x kisah la swasta atau kerajaan atau di mana sahaja...bahaya orang mcm ni...rasa nak lempang je.  Depan cakap lain belakang cakap lain...banyak je aku jumpa malah hari2 ada....

Aku sendiri x tau mcm mn nak bg musnahkan sifat2 macam ni...pokok pangkal kat diri org tu sendiri dan nauzubillah...jauhkan la kita dari orang2 mcm ni dan jangan kita pun sama jadi macam dia...aku gelarkan org mcm ni LOOSER....selalunya orang mcm ni ada kekeliruan Identity ni....
Korangjangan buat perangai macam ni eh....no..no..no...not good...

23 comments:

  1. Saya pun tak suka yang bermuka-muka ni..

    ReplyDelete
  2. JOM JOIN SEGMEN SAYA 'FREE MOVIE TICKET BY REDBELLAS'

    http://faridaredbellas.blogspot.com/2015/06/free-movie-ticket-giveaway-by-redbellas.html

    ReplyDelete
  3. jangan lah dipertemukan lg dgn org yang muka banyak talam ni..serik dah rasanya..

    ReplyDelete
  4. sama la kak..xsuke org double face nie..mana2 mmg ade kak..

    ReplyDelete
  5. sangat bahaya individu macam nie..menakutkan

    ReplyDelete
  6. sama la...KG pun tak suka dengan org ada muka talam ni

    ReplyDelete
  7. paling nyampah gergaji dua mata....

    ReplyDelete
  8. masa kerja dulu ada jugak kenal orang macam ni. depan kita kemain dia kutuk sipolan tu.. depan sipolan siap masak & bawak bg sipolan tu makan sampai kita sebelah meja ni tak pelawa.. memang real talam dua muka. Saya kalau jenis orang camtu memang dengar je apa dia nak cakap tak suka respond. nanti apa kita cakap dia pusing cerita balik

    ReplyDelete
  9. Salam, hahaha lawak lah gambar tu...tp same lah, benci jugak dgn org talam 2 muka ni...pada saya plak, orang2 camni dia jenis yg suka korek rahsia orang dan suka buat org gaduh...phui~~ menci! menci!

    ReplyDelete
  10. Salam, hahaha lawak lah gambar tu...tp same lah, benci jugak dgn org talam 2 muka ni...pada saya plak, orang2 camni dia jenis yg suka korek rahsia orang dan suka buat org gaduh...phui~~ menci! menci!

    ReplyDelete
  11. Makan hati kalau terkena dajal orang seperti ini. :(

    ReplyDelete
  12. sangat nyampah dgn orang perangai gini

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. betul tu kak eny. ada di mana-mana saja.

      Delete
  14. kat sekeliling kita sendiri pon ada.. huh..mencikk

    ReplyDelete
  15. bkin panas hati jer org mcm nie,..:(

    ReplyDelete
  16. seyes benci org cm ni kan kak!

    ReplyDelete
  17. Di mana2 pun ada SA.. cuma selagi boleh berhati2lah.. jauhkanlah kita semua dari orang macam ni..

    ReplyDelete
  18. bencikan, tak tahu nak tampar muka yang belah mana dulu haha :)

    ReplyDelete
  19. tak suka jugak orang macam nih.. pernah terkena.. geram pun ada..

    ReplyDelete
  20. harap tak pernah kenal dengan orang talam dua muka ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah