Tuesday, June 30, 2015

Nostalgia Kad Raya 2015

Kad Raya Pertama Dari Shida Radzuan



Cantik kan kad raya yang aku dapat ni...seronok...suka sgt2..Ini kad pertama yang aku dapat tahun ni....ingat takde yg nk bagi...
Cantik kad Raya dari Shida....nanti akak balas ye dik...
Terima kasih yang x terhingga..
Ada yg dah dpt kad raya dari aku lom?
Separuh dah pos last week....

17 comments:

  1. blm dapat lagi kad raya dari akak..:)

    tahniah akak dah dapat kad raya..:)

    kad raya utk akak blm pos lagi..:)

    ReplyDelete
  2. falsya dh bertahun xdpt kad raya..xmerasa dh kumpul kad2 raya, gantung kad2 raya..

    ReplyDelete
  3. cantiknya SA, custom made kad raya kan :)

    ReplyDelete
  4. Dah 3 4 tahun kot takde pos kad raya..

    ReplyDelete
  5. wah...nak kad raya jugak...memng cantik kad raya dari shida tu kan

    ReplyDelete
  6. wow!! tradisi yg makin lama makin pupus...
    bagus kalau dihidupkan kembali tradisi ni...

    ReplyDelete
  7. Tak de dapat pun..hahahha...bajet cam ada orang nak bagi kad raya..hahah..

    Dapat jugak kad raya dari 2,3 blogger..

    ReplyDelete
  8. wah bestnya dah dapat kad raya dah.

    ReplyDelete
  9. Dah lama tak dapat kad raya. hahahah rindu zaman2 tunggu posmen. Hehehe

    ReplyDelete
  10. Best kan kak SA dapat kad raya :)
    Terima kasih efg sebab bagi sokongan pada Nani. In sha allah sikit2 saya bina balik semangat diri :)

    ReplyDelete
  11. alahai... dah lama tak terima kad raya dari sesapa pun .. :)

    ReplyDelete
  12. Wahh bestnyer lya pon dpt jugak dr shida

    ReplyDelete
  13. Bestnya dapat kad raya...kita dpt kad digital je

    ReplyDelete
  14. ini kad raya muslimah sy panggill, hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah