Tuesday, June 23, 2015

Rezeki Yang Ditolak....


Alahai Udang Galah...
Kalau aku ada kat Penang tu..aku dah paksa adik aku terima pembrian dari Nelayan...bestnyaaa...kenapa dia tolak? dia allergic x leh makan udang ni...nak plak dia memang duk sorang kat rumah...membebel aku ingat dia wassap nak bagi tau dia dapat udang ni...nak gak aku turun Penang pi layan udang galah tu ngan dia kan....sekali dia cakap dia x amik pun sebab dia sakit perut...x tau la spesies apa ntah dia tu..makan udang galah ke udang besar2 ke dia sakit perut...erm...sayang nyaaa...xde rezeki aku wahai udang galah...aku tayang kat sini je la dengan harapan satu hari nanti aku dapat udang galah besar2 cenggini...sekor dua pun jadi la....sib baik aku x mengandung...kalau tak memang kempunan dah....


12 comments:

  1. msak lemak pon sdap..goreng lagi umpphh..:)

    ReplyDelete
  2. ala nangis la mcm nie..hahaha..nak udang gaks!!

    ReplyDelete
  3. Jgn risau SA. Kat Lubok China banyak...hehehe

    ReplyDelete
  4. aduhaiiii sayangnyeeee..falsya suke udang tp xleh makan..lg sedih kakkkkk!!..;(

    ReplyDelete
  5. mengandungkan dak Kakak dan dak Nuha ai puas makan udang.. ;)
    masa dak Adik, ai kurang nak makan udang.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. alaaaaa... sayangggnyaaa....!! huhuhuhuu..
    tapi ye lah kan, kalau dah makan je sakit perut baik tak payah la.. kesian plak kat dia nanti..

    bila Kak SA gi sana, mana tahu ada rezeki lagi... :)

    ReplyDelete
  7. Alahai ruginya x mkn udg kan Kak, sdpnya tu klau d msk tomyam

    ReplyDelete
  8. sedapnya..tolak demi kesihatan xpe kot kan..nanti tahan sakit pulak dah makan tu..

    ReplyDelete
  9. kalau ngidam..., sy dah g je mne2 restoran seafood, sangguppp..lepas gian jela, hahaha~
    selalu kang, pokai lakkkss

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah