Saturday, June 13, 2015

Cherry Tomato for Lunch

Happy weekend korang...



Hi korang...
Ni la akibat bila dh makan melampau2 seminggu ni kan...so lepas ni back to track
Kena amalkan semula sayur dan buah2...lupakan seketika nasi atau makanan berat lain...aku mmg x amik nasi dalam portion yang banyak...hanya sesenduk dan lebihkan laukpauk...tp aku dah rasa macam banyak sgt makan..so bila kat opis..aku dah sarapan berat...so tghari aku x makan de...amik la buah or salad or sayur2 yang boleh buat aku kenyang...cukup ke...

Cukup la tu untuk maintainkan semula berat badan...semalm timbang dah 50.2kg dh....hehehe...naik plak skit dari 49kg...ayooo...harus gigih semula....
Senaman plak aku amlkan naik turun tangga...nak berlari aku x pandai...sejak bangun dari koma aku blom cuba belajar berlari...kalau korang tgok aku lari korang sure gelak....hahaha....so...turun tangga naik tangga adalah solution paling senang untuk membakar lemak...

Trust me..korang kalau nak cuba pun ok...tapi korang kena betul2 disiplin...

13 comments:

  1. Tomato ceri sedap kan Kak..wana pun suka makan..kekadang makan macam tu ja..:)

    ReplyDelete
  2. Minggu ni pun ai banyak hari dah skip.. huhuhu..

    ReplyDelete
  3. lama tak blend tomato ngn madu..:)

    ReplyDelete
  4. Salam, haaaa hahaha back to track ye kak...all the best!! Err..saye pun xreti berlari, mcm pelik rasenye..hahaha

    ReplyDelete
  5. haha, mimin pun kena diet daaa.. daa naik 5kg T.T

    ReplyDelete
  6. kalau makan fresh fiza kurang sikit..kalau campur dengan masakan boleh lagi nak makan :)

    ReplyDelete
  7. saya suka makan ni cicah dengan asam masin..heheh...

    ReplyDelete
  8. tabahnyaaa Kak Suria makan cenggini.. i is kenot lah kalo cenggini..
    guling2 menjerit lapaq hehe..

    ReplyDelete
  9. sy minat sos tomato, memang feveret, g kfc, cri sos tomato, huhu..
    but kalau makan mentah..even bagus untuk kulit....sy x bolehhhh~kuarkan balikkk.....huhuu~

    ReplyDelete
  10. tnye sikit, brpe kali naik turun tangga tu yerr

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah