Monday, June 1, 2015

Oh....Ini kerja dia eh......

BILA ANAK DAH CUTI SEKOLAH

Ohoooo..ini eh kerja kakak...berendam dalam kolam renang...ewah2....seronok la tu kan....jangan suka2 sangat eh...suka betul tinggalkan mama ni..mentang2 mama xde cuti kan...


xde gaya lain ke kakak selain dari gaya yang tu...


jangan sampai tersedak air tu dah la ye..

Rindu kat anak dara ni..

Minggu lepas x balik ada kerja nak kena settle...minggu ni la balik...kita BBQ ok...kita sambut birthday mama nanti eh....x sabar nak balik Seremban...jumpa anak2 tersayang...eh..anak aku sorang je...anak buah pun anak aku jugak kan...untung anak buah ramai perempuan...

korang cuti jugak ke cuti sekolah ni?

huh..jelessss!!!

13 comments:

  1. tak bercuti pun.. anak2 pun suruh cuti ni.. ntahlah..

    ReplyDelete
  2. Salam...haaaaaa ayat last tu baru sy faham..dania ni je kan anak akak...mula2 sy confuse yg kecik2 tu pun anak betul akak ke..hahaha

    ReplyDelete
  3. anak-anak bila cuti sekolah je mesti ajak berjalan...tp ok jugak..habiskan masa dengan family..

    ReplyDelete
  4. bukan anak2 ajer seronok cuti sekolah..mak pun seronok jugak hehe
    #clickclicknufnang

    ReplyDelete
  5. cuti sekolah kena balik..anak dara nak jalan2 tu..ehehhe..

    ReplyDelete
  6. saya cuti dah lama ni...tapi tak ke mana-mana juga bila anak cuti sekolah...

    ReplyDelete
  7. feveret posing yg org suke buat.. PEACE.. hehe

    ReplyDelete
  8. Jari akan jadi separa automatik bila berselfie.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. Anak-anak saya tak sekolah lagi..tapi lama juga tak bercuti...

    ReplyDelete
  10. tak sempat lagii nak pi bercutiii

    ReplyDelete
  11. cuti sekolah kak..haruslah bercuti² :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah