Friday, June 26, 2015

Rezeki Berbuka Jumaat

NASI BERIANI MAHBUB BANGSAR THE BEST IN KL



Alhamdulillah
One of the bosses sedekah nasi beriani untuk berbuka...ini dah tentu2 Rezeki Dania...dia memang suka nasi beriani Mahbub ni..Restoran Mahbub ni memang terkenal kat Bangsar kalau tak salah dan kami memang selalu beli kalau ada meeting kan..lepas meeting ngantuk giler kalau makan...
Terima kasih Hj Burn diatas kemurahan hati beliau menaja juadah berbuka kami...aku plak berbuka  di luar makanya bawak balik ke Seremban la malam kang...memang dah tau  Dania suka..nak plak ada lauk kambing...eemm sedap la kat dia...aku tumpang sikit2 je la kang...

Selamat berbuka korang...

7 comments:

  1. Sedap sgt ke kak? Bape rm 1 kotak tu.

    ReplyDelete
  2. sedapnya nasi beriani..biasa makan ayam je sebab xmakan kambing..hehe

    ReplyDelete
  3. Salam, wahh..memang famous ke nasi beriani ni kak..packaging cantik! senang nak makan, bestnyaa..terliur dah saye ni haa..haha!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah