Tuesday, June 16, 2015

DILEMA BAJU BERBAU KINI TIADA LAGI DENGAN COMFORT ULTRA #SEGARYAKIN

Haruman Berpanjangan Dengan Comfort Ultra

Setiap hari bagaikan mimpi ngeri dalam hidup aku apabila terpaksa mengharungi masalah baju kerja berbau setelah mengunjungi food court area office ni, memang dah di ketahui kalau berada lama di situ akan melekat dengan segala jenis bau- bauan yang tidak menyenangkan...boleh dikatakan hari2 aku akan mengalami masalah yang sama...bukan setakat baju kerja sahaja malah kalau aku berkunjung ke tempat2 awam seperti pasar malam, pasar besar, ketika menungu kenderaan awam untuk ke tempat kerja atau pulang dari tempat kerja..sampai2 rumah pasti baju akan melekat dengan bau2 yang kurang menyenangkan...aku hampir putus asa bila basuh baju memang perlu di rendam lama malahan seharian baru boleh basuh bersih..ikutkan susah nak tanggalkan bau asap atau bau yang melekat..



(gambar hiasan)
Bau dari makanan


(gambar hiasan)
bau dari asap kenderaan


(gambar hiasan)
bau dari gerai jual bahan2 basah dipasar besar atau pasar malam


Aku memang penggemar bau-bauan yang harum mewangi, tapi bila balik kerja baju dah jadi lunyai dan masam. Lucky for me, aku ada pelembut fabrik Comfort Ultra untuk menyelesaikan masalah bau pada pakaian!

Cara menggunakannya mudah sahaja, hanya gunakan separuh penutup botolnya. Bayangkan, dengan hanya separuh penutup botol setiap cucian, Comfort Ultra memberikan memberikan kesegaran dan keharuman berpanjangan sehingga 14 hari! Sekarang pakaian aku semuanya bebas daripada bau yang tidak menyenangkan seperti bau makanan, pencemaran, asap rokok, peluh dan bau hapak.


Comfort Ultra Blossom Fresh...


Baru aku tau.. butik eksklusif fesyen terkemuka, Galeri Ariani yang terkenal dengan rekaan tudung yang moden dan muslimah telah bekerjasama dengan Comfort, peneraju jenama pelembut fabrik dunia.

Jalinan kerjasama antara Ariani dan Comfort adalah bertujuan untuk menampilkan golongan wanita dengan keyakinan diri kerana kini, busana fesyen hijab Ariani telah didatangkan dengan inovasi terbaru Comfort yang menjanjikan kesegaran dan keharuman berpanjangan sehingga 14 hari serta melindungi fabrik daripada bau-bau yang tidak menyenangkan. Sekarang aku tampil lebih #segaryakin.


Dengan setengah penutup Comfort Ultra akan membuatkan baju2 kita harum mewangi hingga 14 hari..siapa yang tak teruja kan…


Comfort Ultra Best!!!


Jom tengok video ni pulak….


Video dari Youtube tentang kerjasama Comfort Ultra dan Ariani yang dibintangi Duta Ariani, Bella Dally


Sekarang ni, Galeri Ariani kini disegarkan dengan Comfort Ultra. Sedap baunya wooo….. Setiap tudung yang didapati di Galeri Ariani kini telah disegarkan dengan Comfort. Mula-mula sekali, kesemua tudung dan selendang di Galeri Ariani, Jakel Mall akan disegarkan dengan haruman Comfort Ultra. Menjelang akhir bulan April, semua pelanggan Ariani mengunjungi gedung Ariani diserata negara akan dapat merasai pengalaman yang sama.

Sempena kerjasama yang awesome ni, pelanggan-pelanggan Ariani akan menerima baucar diskaun bernilai RM20 dari mana-mana gedung Ariani bagi setiap resit pembelian rangkaian Comfort, bermula daripada 1 April sehingga 31 Julai 2015. Semua gedung Ariani akan mengedarkan sampul pek Comfort Ultra percuma kepada pelanggan-pelanggannya bermula dari 24 April sehingga 30 Jun 2015.

Orang awam juga berpeluang menikmati diskaun bernilai RM5 bermula dari 1 April sehingga 31 Julai 2015 apabila mereka membeli Comfort Ultra secara talian melalui laman web, eshop.tesco.com.my
Untuk maklumat lanjut dan terkini tentang kempen ini atau untuk menonton video, sila layari www.facebook.com/ComfortMalaysiahttps://www.facebook.com/ComfortMalaysia.  

Apa tunggu lagi, cepat-cepat kita rebut peluang promosi ini sekarang!




13 comments:

  1. Wangi ek yg pink color..biasanya guna yg comfort putih & downy hitam je...mmg wangi sgt :D

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi try comfort baru ni...

    ReplyDelete
  3. harus dicuba ni.. selalu pergi pasar macam macam bau melekat hahahha

    ReplyDelete
  4. wangi nyeah kak..abis je yg kat umah tuh nak try la..;D

    ReplyDelete
  5. Tak pernah cuba lagi sebab masih selesa dengan downy merah (buat ai teringat dengan abam syg.. hahaha).. kena tunggu stok tu habis dulu baru boleh cuba comfort ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. Nanti dh habis softner kt umah tu nak try beli yg ni

    ReplyDelete
  7. kebetulan downy Fida dah habis...t nak try comfort pulak la..hehehe..selalu bau asap rokok..hubby hisap rokok kuat sgt...tak peduli kita dah..

    ReplyDelete
  8. Nak try la..suka juga wangi2 ni

    ReplyDelete
  9. tak pernah try comfort ni..biasa guna downy :)

    ReplyDelete
  10. Pernh guna yg biru, wangi juga

    ReplyDelete
  11. wah..Arrani pun dah join comfort ye..hebat

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah