Thursday, November 27, 2014

Boolatnyerrr..........

Qhaira!!! Knp kamu bulat sgt ni dik...seminggu lebih je mama x jumpa kamu...
8.2kg dik....aduhaiiii...baru 8 bulan kot....
Rasa nak gomol2 kamu la....tunggu mama balik malam nanti ye....


Sehabis comel la ni eh....


Hey pergi mn la ni kan.....

Dah masuk 8 bulan ni mcm2 dia pandai...atuk di panggilnya Abah...pas tu nk buat kerja semua sekali harung...duk dlm walker bukan main laju lg jalannya....
Amboi amboi....semua nk buat sekali harung ye.....time tu nk duduk...time tu nk merangkak time tu jugak nak berdiri...sabar je la....


13 comments:

  1. bila tengok tengok balik ikut muka mama....

    ReplyDelete
  2. hahah...atuk dipanggilnya abah..boleh la..senang sikit nak sebut..ekekek

    ReplyDelete
  3. Semangat dia yer...semoga cepat jalan yer...^_^

    ReplyDelete
  4. Hi qhaira..comelnye awak bertocang..

    ReplyDelete
  5. pompuan, harus la multitasking expert kan... geram kan bebudak bolat macam ni.

    ReplyDelete
  6. bulat itu comel.
    1 bln 1 kilo ni qhaira.
    hehe.
    teruskn mbesar.

    ReplyDelete
  7. subhanallah..comelnya..bulat sungguh

    ReplyDelete
  8. Salam, alahai comelnye dia..Qhaira ni ikut muka ko kak, sebijik jugak lah..haha comel betul dia :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah