Tuesday, November 4, 2014

Welcome to the world Baby Umairah....

Semua panggil Aulia....aku nak panggil Umaira.....sedap kat bibir aku....ibu dia nak aku panggil Aulia pun aku x nak. ..
Biar la...ada aku kisah?


Nur Umairah Aulia...selamat lahir ke dunia 2 minggu yang lepas....
Tahniah buat adik sepupu Munirah Muhamad dan suami....punya la seksa nak melahirkan....bukaan dh 10cm baby x keluar2 at last operate jugak....aduhai...laluan bawah berjahit...Perut pun berjahit ...huiii....pengorbanan seorang Ibu kan.... 
Janji dua2 selamat....


Suka tgok baby baru lahir...wangi sgt2....terasa2 mcm Dania baru lahir dahulu...
Dh 9 tahun xde anak kecik.  Keinginan nak beranak lg memang ada...tp kena la kahwin untuk kali ke 2 kan....masalahnya x tau bila....
Ada jodoh tu ada la kan...sapa plak aku untuk tak menidakkan ketentuan allah....



12 comments:

  1. Alololo tomei2. Sedapnye nama baby. Sedap jg la bau baby.

    ReplyDelete
  2. sukanya tengok baby, semuanya comel-comel.
    insyaallah, akan sampai jugak jodoh SA nanti

    ReplyDelete
  3. aduhai ngerinye dgr atas bwh berjahit....ngilu2

    ReplyDelete
  4. comelnya Umairah..nak panggil umairah jugak :)

    ReplyDelete
  5. alololo comeynya... kemerahan lagi.... nama pun cantik... kiss sket ! mwahs !

    ReplyDelete
  6. Teringin nk cium bau baby..harap ada rezeki cium bby sendiri

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah