Saturday, November 8, 2014

Pencinta Satay

Orang diet nasi just makan satay....giler la sekarang ni dah sebulan lebih aku kurang amik nasi...bukan x amik langsung...weekend aku akan makan nasi...tp memang x banyak la macam sebelum diet dulu....aku akan amik sesenduk dan banyakkan makan sayur dan buah....setakat ni masih konsisten cuma aku dah xde nafsu tengok nasi....macam dah x leh amik...aduhai dh kenapa kan...

So..ini je la yang aku makan...satay...ikutkan ini bukan menu diet...tp tu la..dah lapar dan nampak ini je...maka beli la yang ni....10 cucuk RM 7....Jadi la buat perut kenyang kejap...


sedap...lembut 


kuah kacang pun sodap..

Alhamdulillah rezeki allah...

tgh stress sekarang aku macam asyik lapar....tp aku x ikutkan hati sangat...kenapa la aku ni kan...x habis2 dengan stress...sehari kalau x stress x  boleh agaknya kan....

apa jua dugaan...apa jua keadaan...moga allah permudahkan untuk aku...

Hidup kalau xde dugaan xde erti kan...mungkin ada sebab kenapa allah berikan dugaan...

Mungkin ada sesuatu yang lebih baik akan datang kan...

berdoalah.....

Amin....

Happy Weekend korang....


13 comments:

  1. Happy weekend. Namo stress2. Happy happy mama! irrayyan.com

    ReplyDelete
  2. Sate ni kalau jarang2 makan memang sedap......:D
    Happy weekend SA!

    ReplyDelete
  3. Happy weekend kak. Sedapnye satay...

    ReplyDelete
  4. Serupa dengan saya, kalau jemu makan nasi, satay atau burger la penggantinya.
    Takko stress-stress nanti tak cantik ^_^

    ReplyDelete
  5. Sama macam asben..
    Dia suka sangat makan satay.
    Especially satay tulang.

    ReplyDelete
  6. Salam, satay kalau kuah dia sedap, mmg terbaik! nyum~nyumm~
    bertabahlah kak..jangan stress sampai sakit ye.. :)

    ReplyDelete
  7. Hehehe anak Lya Akif suka bebenor ngan sate..Kalu pergi pasar malam ada satu tempat sate tu kan mmg sedapp Akif selalu beli at situ sampaikan Pak Cik yg jual dah kenal muka Akif..

    ReplyDelete
  8. Fiza pun pencinta satay..sedap! Jgn stress2 kak..cool okay?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah