Thursday, November 27, 2014

Rare Sungguh....

gambar sumber FB

Anak dara sapa la yang rajin ke dapur tolong ibu dia ni kan...bagus ni..boleh buat menantu..
pandai menumbuk...utamakan ciri2 keselamatan...
hehehee...
Nak gelak pun ada...tp fikir balik budak ni bijak sebenarnya...

betul tak?


7 comments:

  1. rajinnya la haaiii...
    kalau nabila jumpa gambar ni mesti dia nak buat jugak..hihi

    ReplyDelete
  2. haha boleh try ni.. rajin budak ni menumbuk yee..

    ReplyDelete
  3. ada jugak tengok gambar ni kat fb..lawak..selamat betul buat macam tu..

    ReplyDelete
  4. Salam, hahaha tak berat pulak kepala dia kecik2 dah pakai helmet besar cmtu ek..kelakar je..hehe

    ReplyDelete
  5. comel pulak tengok..gigih la nak tolong mak kat dapur tu ye

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah