Friday, November 28, 2014

Sebab Rezeki Susah Nak Masuk...


Assalammualaikum...
Hi korang..perkongsian Jumaat...sekejap je November  meninggalkan kita kan...dah sampai minggu last dah bulan ni..next nanti December pulak...December yang penuh cabaran...
Kat atas tu quotes antara sebab2 rezeki susah nak masuk..
Perkongsian untuk diri sendiri dan untuk semua..kadang2 rezeki payah nak masuk ssebab perkara2 yang kita terlepas pandang dan x pernah terlintas di fikiran...maybe sebab kita leka..jom ambil iktibar untuk kebaikkan bersama...
Sharing is caring..

12 comments:

  1. selamat pagi kak...
    terima kasih atas perkongsian bermanafaat ni..
    Mama Niza

    ReplyDelete
  2. elakkan yang tak patut patut tu.. hehehe

    salam jumaat kak

    ReplyDelete
  3. Memang cepat sangat waktu berlalu. Sedar2 dah nak masuk tahun 2015...

    ReplyDelete
  4. perkongsian bersama..moga jadikan panduan kepada semua

    ReplyDelete
  5. terima kasih kak sebab sudi kongsi..

    ReplyDelete
  6. nauzubillah..
    semoga rezeki kita semua murah..

    ReplyDelete
  7. moga dijauhkan dari sebab² ni..moga kita semua dimurahkan rezeki..aminn

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah