Thursday, November 13, 2014

Nak Buat Macam Ni...

Gambar dari Google


Awas!!!Mood berangan dah melanda Suriaamanda...

Mentang2 dah kurus dan berat badan dah 53kg sekarang, baju kurung semua dah besar mula la perangai nak tempah baju baru tuh keluar....ewah2...pesen baju pun x calang2 nak buat kan...ala...x salah kot nak melawa...sok2 dah tua macam mana nak melawa lagi kan...nak tanya pendapat korang la...kalau buat macam tu cantik tak?

Mood > semangat nak pakai baju size kecik...

17 comments:

  1. memang cantik pakai baju yang ada lace ni, kak suria. go go buat :D

    ReplyDelete
  2. Cantik..SA tinggi memang sesuai..:)

    ReplyDelete
  3. buat jer along.. dah nak musim org kwin byk ni.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. mesti lawa akak pakai,, kita ermm tak dan nak pakai dah.. sufi masih menetek ni...Mama Niza

    ReplyDelete
  5. U deserve it... bukan mudah nak turun kgs kan, so u should reward urself. Cantik sangat dah baju ni pun.

    ReplyDelete
  6. Hihi...cik akak sama juga..hihi.suka baju semacam rupa nie..hoho...

    ReplyDelete
  7. ok je kak.org tgi pinggang rmping mmg sesuai lh ni..sy buncit..xsesuai hahaha

    ReplyDelete
  8. Cantik..org tinggi lampai pakai mmg nmpk gojess gitu..

    ReplyDelete
  9. lawa.. :) nanti kalau dah buat macam tu,selfie ye letak dalam blog..nak tengok..hhe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah