Sunday, November 30, 2014

Moh Blaja Copek...


Credit to aayampenyek.blogspot.com

Hi korang..kat atas tu ada senarai perkataan2 dan jugak Makna sesebuah perkataan Ikut ayat yang biasa org NS tuturkan...Ini sebagai panduan kalau ada antara korang yg tiba2 tersesat kat NS dan kurang faham dengan pertuturan org NS..boleh je rujuk ayat2 diatas...
Tu semua ayat biasa yg kami org NS gunakan dalam perbualan harian...

Selamat Mencuba...



11 comments:

  1. tq sharing

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. terima kasih sebab berkongsi.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Logaht N9 paling susah nak faham..heheh..lepas ni boleh la saya try2 cakap nogori dengan orang kedah..hahahha

    ReplyDelete
  4. Logaht N9 paling susah nak faham..heheh..lepas ni boleh la saya try2 cakap nogori dengan orang kedah..hahahha

    ReplyDelete
  5. Salam, haha saya ontok aja di sini, aihh dah mcm indon pulak dah..haha :p

    ReplyDelete
  6. Wah...tak ponah laie guno menteneng tu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah