Thursday, November 13, 2014

Craving Tomyam Seafood!!!

Ni bukan la gambar baru...ni gambar masa pi pasar Parit Jawa dulu....ternampak gambar ni kat folder...terus terliur dan terbayang2 nak buat tomyam...pes tomyam ada 3 botol lagi kat rumah Seremban....wah2...banyak giler lagi tu kan.....tgok la seafood segar ni ha...terasa plak nak pi Parit Jawa lagi....bila la abah nak pi umah Angah ni kan....


udang besar2 baru naik dari laut


sotong yang segar2 dan besar...

Sedapnya la hai...x leh nak bayang lagi dah macam mana sedapnya tomyam seafood...
ni x leh jadi ni...kena buat sesuatu jugak ni kan...kena ajak abah mak pi Parit Jawa ni...kat situ je senang nak dapat seafood fresh dari nelayan yang hantar kepada peraih...walau harga agak mahal....lagipun tengah2 stress ni memang elok makan tomyam...buat pedas skit...hurm....sedapnyaaaa.....terliur dah ni ha...sib baik bukan ibu mengandung.....

12 comments:

  1. assalamualaikum suria...sedapnya tengok sotong n udang tu...:)

    ReplyDelete
  2. lahai kak..mesti sedap ni..tomyam seafood..sedapnya..

    ReplyDelete
  3. Tomyam seafood mmg sedap. Lama dah x mkn sejak ada ank ekzema ni.

    ReplyDelete
  4. fav eka ni kalau udang. mata ni kalau nampak udang mmg rasa mcm sedapp sangat2

    ReplyDelete
  5. TOMYAM SEAFOOD .TERBAIK !!!!!!!!!!!!! mmg sodappp .kita suka kita suka

    ReplyDelete
  6. Kecur air liur bila dgr tomyam hahahaha

    ReplyDelete
  7. ya allah kak, telan air liur dibuatnya. buat tomyam lg. aaaa jeles! lama x mkn tomyam

    ReplyDelete
  8. sedapnya...
    tp lya selalu buat tomyam daging

    ReplyDelete
  9. Tengok gambar ni fiza pun terus craving tomyam kak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah