Friday, November 28, 2014

Dania In The House!!


Assalamualaikum
Hi auntie...hi uncle...hari ni Dania ikut mama pi opis...lepas tu nanti nak jalan2 KL
nak tgok wayang..
Pagi ni sampai je kat opis aku dia ternampak gambar dia masa kecik..terus suruh amik gambar...hihi..
Seronok betul dia hari ni....mama sampai jatuh nk pi jemput dia semalam..bengkak lutut..
Punya la semangat mama nak bawak dia jalan...

Nantikan update seterusnya nanti..

19 comments:

  1. wahhh, dania ikut mama pegi opis...

    ReplyDelete
  2. Yeah...mama happy dania lg happy :)

    ReplyDelete
  3. bestlah kakak dapat berkepit dgn mama...hehe..
    nak tengok cerita apa tu?
    auntie dok plan nak bawa nabila pi tengok penguin madagascar plk this week.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang berkepit je kak ngan mamanya ni...

      Delete
  4. Replies
    1. seronok sebab bukan selalu ada peluang macam ni

      Delete
  5. oo..nak gie jenjalan KL rupanya. have fun!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa...tu la...x dangka jumpa ayu kat dalam bas tadi...

      Delete
  6. Anak depan mata memg seronokkan kak

    ReplyDelete
  7. Salam, haaa sampai terjatuh ko kak...take care, happy punya psl dpt jalan dgn anak ya..hehe

    ReplyDelete
  8. seronok Dania dapat stay dengan mama waktu cuti sekolah ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah