Saturday, January 17, 2015

Lauk KG.COM yang Menyelerakan

Sesekali layan lauk kampung memang best....memang bagaikan satu kepuasan....ermmmm sedapnya....ini bukanlah aku makan hari ni...x ingat la bila..ada dalam draft...tp 3 ketul gambar ni je...erm...x per la dari xde bahan nak citer hari ni better aku citer jer kan....well..tadaaaaa...ni masakan kampung air tangan ibundaku tercinta...sedap...masakan mak mana boleh lawan dengan masakan lain yang kat kedai kan...tetap jadi pilihan.....tp...xde makna makan dengan puas ye...ikut jadual diet jugak...nasi amik sesenduk je....pas tu makan lauk....yeee haaaa.....


Ikan keli salai masak lemak cili api campur terung telunjuk


Sambal sotong 


Sayur kobis goreng...menu sayur mesti ada...

Minggu ni x dapat nak makan masakan mak...
diorang pun xde pi Muar...aku memang x balik...ada wedding esok...pas tu ari ni nak rehat......eh aku ada entry tentang rahsia aku turunkan berat badan dengan cepat....nanti aku dah siap entry aku publish...ok?

Happy weekend u olls....


14 comments:

  1. pehhh. sambal sotong tu mengancam :D

    ReplyDelete
  2. Ikan keli salai masak lemak cili api + terung telunjuk = sangat sangat awesome okehhhh menu ni...saya kenal terung telunjuk lepas kahwin dgn wife saya ( org nogori)..hahaha

    ReplyDelete
  3. sedapnyeeee! lapar perut.. nk mkn la! haha

    ReplyDelete
  4. Ikan keli salai masak lemak cili api + terung telunjuk memang sedap.. terung kasi lebih ek.. hehehe..
    Buat perutku menjadi lapar kembali.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. telan air liur jer tengok hahahaha terus rasa lapar

    ReplyDelete
  6. Terliur tengokkk..ada sambal belacan lagi bertambah-tambah makan ni...hihi

    ReplyDelete
  7. lauk kampung pembuka selera,..mkn byk kali pon, mmg x jemu... bertambah-tambah nasi

    ReplyDelete
  8. sambal sotong tu mmg betul2 menggoda !!

    ReplyDelete
  9. favourite sambal sotong tu..sedap!

    ReplyDelete
  10. Tak tipu...tgk 3 gambar ni SA...tekak julia telan air liur ya Allah...terung telunjuk tu kegemaran julia...lama yer tak makan....ya Allah...TQ SA ingatkan julia pasal terung ni...nak pi beli this weekend

    ReplyDelete
  11. sambal sotong tu yang paling menyelerakan..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah