Tuesday, January 6, 2015

Model Cadbury Dairy Milk Kah????


Amboi2 dua beradik kembar ni...dah pandai posing2 amik gambar eh.....makin dah besar makin pandai erk....pas tu hantar gambar kat mama..suruh teka...yg mana Eicha yang mana Eiya...

Hurm...main tutup2 muka ni buat mama confuse....mcm mn erk nak teka..mana satu sikakak..mana satu si adik...puas la mama duk telek belek gambar ni..
Susah nak teka...sebab mereka kembar seiras..


Sapa ni...cuba mama teka....eermmmmm...Yang Ini Eicha Si adik..


Eleh..sorok sangat muka..ok mama teka Eiya si kakak...

Betul x?


Jom kita tgok....


Cakkkkk........yeayyyy....yg atas tu Eicha...mana kenal sbb eicha suka dress orange tu......

Hahaha.....

Nak main teka2 sangat kan....sekali mama tau dulu.....
Rindu aku kat si kembar ni....diorang la penghibur di kala sepi..termasuk kakak Dania..Ikie dan Dhiya....

Love u oll so much....

14 comments:

  1. Ala... jgnlah tutup-tutup muka tu sayang.
    Auntie pun nak tengok juga. Mama SA tak apa ada peluang balik utk jumpa.

    ReplyDelete
  2. pandai ko teka nok...tu maksudnya ko alert apa yg dorang suka, apa yg dorang pakai...
    terbaik lah ko...

    comel je budak2 ni...

    ReplyDelete
  3. macam main sorok-sorok pula mereka berdua yer.

    ReplyDelete
  4. saya pun ada anak buah kembar girls sebelah husband... mmg tak terlayan kerenah diorang heehehee

    ReplyDelete
  5. aloooo comel sungguh.. ehehehe

    ReplyDelete
  6. alahai main cuk cak pulak..sangat comel..

    ReplyDelete
  7. alahai comelnya main sorok2 tuh.. ada member anak kembar, suka tengok telatah diaorang..

    ReplyDelete
  8. konpius...
    seronok dapat twin. mesti kerenah sama jer

    ReplyDelete
  9. Salam!! Haha comel gila lah main teka2 muka camtu..hihik :D

    ReplyDelete
  10. Hehehe comelnyer dia ..Dah boleh jadi model dah tu ..........

    ReplyDelete
  11. Wahh besar tin coklat dia..main sorok2 pulak dia

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah