Friday, January 9, 2015

Pengetahuan Am > Cara Mengetahui Kondisi Telur


Jom belajar tentang kondisi telur...info dari bakal adik ipar thru whatsaap group...sesuatu yang bagus untuk di kongsi bersama...nanti senang kita boleh buat eksperimen kat rumah...mana telur yang ok dan x ok kan...hihihih..sekali dah lama sangat pas tu dah rosak or dah busuk..satu hal berbau satu rumah......jom belajar...

10 comments:

  1. whoaaa.... bagus jugak info macam nie....kalau telur ayam kampung sama jugak yea.... hihihi

    ReplyDelete
  2. Info yang bagus nie kak...biasa cik akak kalau nak buat kek...mesti telur diasingkan dalam bekas berlainan...tak pasal2 busuk..habislah adunan kek t..hihi

    ReplyDelete
  3. Setiapkali masak kena rendam dulu la telur ni...
    aritu buat telur setengah masak... dedua busuk... cehh

    ReplyDelete
  4. Ok..noted..faham sudah..terima kasih kak berkongsi info

    ReplyDelete
  5. saya selalu goncang-goncang
    kalau berat tu kiranya masih elok la kot

    ReplyDelete
  6. Stok telur sentiasa ada kat rumah tapi dalam jumlah yang sikit.. sebab kalau banyak cepat je habis stok telur.. memang takdan nak buat eksperimen.. hehehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah