Tuesday, January 20, 2015

Dugaan 2015..Doakan Ibuku..

Aku sekarang ada kat Seremban...emergency leave bila dapat tau mak  mengalami Jantung Bengkak..
Menggigil2 satu badan semalam bila dapat tau..aku menangis macam orang giler..nasib baik kawan2 tenangkan...dengan keadaan aku yg tgh mengalami hypertension..memang aku x boleh kawal perasaan pun semalam...jadi blur kejap..x boleh buat keputusan...aku cuba tenang pada mulanya..tp ternyata aku x mampu..badan makin menggeletar..dalam fikiran cuma ingat mak...ya allah..aku tak pernah mengalami situasi ni...tp aku kawal diri aku..aku berharap sangat2 mak dalam keadaan ok..x membimbangkan...
Semoga mak aku ok...sekarang sedang berehat..aku akan kembali bekerja seperti biasa esok...kalian..aku mohon doakan ibuku...semoga tiada apa2 yang membimbangkan...
Amin....

23 comments:

  1. salams SA, sedihh sangat2 baca entry ni
    saya doakan mak sihat dan sembuh seperti sediakala, SA take care ya....

    ReplyDelete
  2. Semoga semuanya dipermudahkan utk Akak dan Ibu..
    Allah lindungi dan berkati semua..Amin

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan urusan SA. Harap mak awak cepat sembuh

    ReplyDelete
  4. Saya doakan mak SA cepat sembuh ya.. jgn risau. cari kekuatan diri untuk jaga mak k....

    ReplyDelete
  5. Ye doa kakak moga mak SA dpt bertenang, sabar dan segera sembuh
    Ujian buat setiap org tak sama SA.. teruskan doa buat mak.

    ReplyDelete
  6. InshaAllah kak , semoga semuanya baik baik aje. Stay strong. :)

    ReplyDelete
  7. semoga mak akak kembali sihat.

    ReplyDelete
  8. kak, semoga semuanya baik2 saje....tenangkan hati ye..gembirakan mak akk sebaiknya

    ReplyDelete
  9. Semoga emak amanda selamat dan sihat ya..tabahlah menghadapi ujian

    ReplyDelete
  10. InsyaAllah semua akan selamat. Amin.

    ReplyDelete
  11. Tabahkan hati...jangan putus berdoa...

    ReplyDelete
  12. semoga baik-baik je kak ye hendaknya

    ReplyDelete
  13. moga mak akak cepat sembuh..aamiin

    ReplyDelete
  14. wana doakan agar ibu kak suria akan sihat seperti sediakala..amin.

    ReplyDelete
  15. Semoga mak akak baik baik je hendaknya..aminnn

    ReplyDelete
  16. Semoga diberi kesembuhan buat ibu akak...aamiin

    ReplyDelete
  17. Moga mak takde apa-apa dan cepat sembuh hendakNYA.

    ReplyDelete
  18. Saya doakan mak SA sihat tiada sebarang komplikasi.

    ReplyDelete
  19. semoga mak akak cepat sembuh.. :/

    ReplyDelete
  20. Innalillahi wainnalillahi rojiun
    Semoga kembali sihat dan sembuh dari penyakit yang dihidapi.

    ReplyDelete
  21. Semoga ibu akak cepat sembuh...
    Kalau cik akak pun..asal berkaitan dengan ibu or family bagai..mmg macam nie kak..siapa tak sayang ibu kan kak

    ReplyDelete
  22. semoga emak SA cepat sembuh.
    kalau berkaitan keluarga ja, memang tak senang duduk.
    kalau boleh nak terbang cepat sampai

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah