Friday, January 23, 2015

Cadang berkahwin bapa kandung?



AMERIKA SYARIKAT, (MLP) - Seorang remaja yang merancang untuk berkahwin bapa kandungnya sendiri berharap ibunya akan merestu hubungan mereka.

Menurut Science of Us, remaja berusia 18 tahun yang tidak dinyatakan identitinya itu mendedahkan secara terperinci mengenai hubungan dengan bapanya yang terjalin dua tahun lepas, bermula dari detik mereka jatuh cinta hinggalah rancangan masa depan mereka.

Difahamkan, remaja itu bertemu semula bapanya pada usia 16 tahun, iaitu selepas 12 tahun berpisah.

Dia dibesarkan oleh ibunya kerana hubungan ibu bapanya tidak sampai ke pelamin. 

Bapanya berjaya mengesan dia menerusi Facebook ketika dia masih bersekolah dan selepas bertemu buat pertama kali, dia dilaporkan tinggal bersama bapanya selama seminggu.

Hubungan mereka dikatakan bertambah erat dan intim. 

Namun, perkara ini tidak disembunyikan daripada pengetahuan ahli keluarga dan rakan – rakan mereka. 

“Keluarga sebelah ibu saya melihat kami sebagai bapa dan anak. Mereka mengetahui dia bapa saya dan tahu kami sudah bertunang, termasuklah datuk dan nenek saya," katanya.

Media melaporkan, majlis perkahwinan mereka sudah dirancang dan gadis berkenaan bercadang memberitahu ibunya selepas mereka berpindah ke New Jersey.

Pasangan ini merancang untuk berpindah ke New Jersey kerana di sana tiada undang-undang melarang perkahwinan hubungan anak dan bapa.

Kredit Gambar: Metro

Suriaamanda Kata : Allahuakbar..nasib baik bukan di negara kita...kalau x memang dah lama kena kecam dengan keyboard2 warrior ni....tp memang x mustahil antara masalah remaja di luar negara jatuh cinta pada bapa kandung sendiri...kalau dalam islam seharusnya HARAM la kan...kalau orang2 bukan islam ni aku x pasti plak...x pernah dengar lagi kat negara kita rasanya...atau ada kes terpencil yang x dihebahkan...

Apa kata korang?

11 comments:

  1. Rasa nak terbalikkan diri julia je lepas baca kisah ni SA...aduyaiii baru tau di NEw Jersey ada akta yang membolehkan sedemikian rupa...oh my Allahhhhhhhhhh.....gila!

    ReplyDelete
  2. giler arr...ape nak jadi dgn donia nie..

    ReplyDelete
  3. macam2 perkara pelik dah berlaku zaman sekarang ni..memang gila..dunia akhir zaman..

    ReplyDelete
  4. Jauhkanlah perkara yang tidak elok dari mendekati anak2 kita semua..

    ReplyDelete
  5. Astagfirullahalazim..tak ubah macam binatang ja kehidupan masyarakat di akhir zaman ni.Tak kira darah daging, tak kira pa..

    ReplyDelete
  6. dunia oh dunia.Jangan ianya terjadi pada orang Islam..

    ReplyDelete
  7. memg pelik kalau baca kisah ni tp dalam islam anak perempuan yang lahir hasil hubungan luar nikah boleh bernikah dengan bapanya selagi bapanya tak menikahi ibunya. hubungan anak tu dengan bapanya jga sprt hubngan bukan mahram begitu juga dgn seluruh keturunan seblah bapanya. bersentuh kulit juga btal wudhuknya. tapi hubungan dia dgn ibunya dan seluruh keturunan seblah ibunya dikira mahram. jadi selagi bapa dia tak bernikah dgn mak nya, maka dia boleh menikah dgn bapanya. kalau bapanya menikah dgn maknya, dia dikira mahram dgn bapaknya sbg anak tiri dan barulah haram menikahi bapanya utk selama2nya tp dgn syarat lepas pernikahan yg sah ibu dan bapa budak pompuan tu dah bersetubuh.. wallahu a'lam. sedikit sebanyak ilmu yg saya tahu

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  8. gila dah orang omputih ni..
    dah macam takde orang lain.
    sama taste dengan emak dia

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah