Thursday, January 15, 2015

Membeli Belah Untuk Menjadi Hebat!!!!

This is Sticky Post for 3 days , Please Scroll for New Entry...

Apakah yang menjadikan seorang wanita itu sangat bergaya? Sebahagian daripadanya adalah cita rasa gaya, mengikuti trend fesyen terkini dan sebahagian lagi adalah kualiti pakaian dan aksesori yang dipakai. Korang pasti suka menjadi seorang wanita bergaya yang menarik perhatian sesiapa sahaja di mana jua, bukan? Namun di Malaysia ia tidak semudah itu, di mana fesyen Islamik mempunyai banyak trend yang berbeza.

Antara koleksi aksesori dari Zolace yang sempat aku gayakan...sure korang akan teruja...anting- anting dan seutas rantai yang sangat-sangat cantik...sesuai dipakai untuk apa jua acara yang korang suka..





Jika korang gemar mengikuti fesyen terkini Muslimah tetapi tidak mempunyai masa untuk membeli-belah, Zolace adalah laman web terbaik untuk korang layari di Malaysia! Oleh sebab mereka mendedikasikan banyak masa untuk mencari dan menyenaraikan produk-produk berkualiti untuk semua gaya, personaliti dan acara, mereka dengan bangganya menawarkan kepada korang semua pakaian yang mengikut kehendak dan keperluan korang. Fesyen Islamik adalah tugas mereka dan mereka melakukannya dengan lebih baik berbanding yang lain supaya korang tampil menarik dan berasa hebat pada setiap masa! siapa yang tak teruja kan?

Meh tengok aku dalam busana muslimah mereka...suka dengan pilihan fabrik dan jugak kemasan lace pada bahagin lengan...aku kenakan dengan slack warna putih ternyata nampak sebuah kombinasi menarik...kawan2 kat office semua suka dan macam biasa aku suruh diorang layari laman web Zolace...


sekali aku pakai ke pejabat..ramai yang terpikat dengan fesyen serta tambahan lace di bahagian lengan..memang sgt cantik dan terkini coraknya..



Pergi segera ke bahagian blaus Muslimah sebelum rakan-rakan korang memakai blaus yang mungkin sangat padan dengan korang. Sambil melayari bahagian ini di kedai dalam talian mereka, korang akan dapat melihat fabrik-fabrik berkualiti bermula dari kain sifon sehingga kapas ataupun sutera. Fabrik blaus Muslimah mereka mempunyai pelbagai corak- corak monokrom dan kombinasi warna yang pasti membuat korang tampil menyerlah di mana-mana sahaja. Mereka tahu ada antara korang seorang wanita yang sibuk dengan kehidupan aktif yang ingin berasa selesa di rumah dan kelihatan menarik apabila keluar, oleh sebab itu mereka menawarkan pelbagai variasi gaya blaus Muslimah untuk korang pilih bergantung kepada acara/majlis di mana korang ingin memakainya. Korang boleh memilih blaus Muslimah dengan kain sifon yang berkualiti tinggi untuk majlis kasual, ataupun yang diperbuat daripada kain renda yang cantik.

Aku rasa kita semua bersetuju bahawa baju kurung moden yang membezakan wanita dan kanak-kanak perempuan. Ini kerana baju kurung moden yang korang temui di Zolace akan menyerlahkan dan mencantikkan potongan badan supaya korang mendapat efek maksimum apabila memakai baju kurung moden ini. Baju kurung moden seperti Romantic Resplendence adalah pilihan paling mudah untuk tampil menonjol daripada orang lain pada bila-bila masa korang perlukan. Agak sukar untuk memilih baju kurung moden yang sangat sesuai: ada yang mempunyai warna yang cantik, manakala yang lain diperbuat daripada fabrik yang hebat. Zolace menawarkan korang baju kurung moden tiga-dalam-satu: fabrik berkualiti tinggi, bergaya dan warna yang cantik.Korang hanya perlu memilih baju kurung moden mengikut warna kegemaran, memakainya dan kemudian menerima banyak pujian!

Satu pakaian yang barangkali menjadi kegemaran korang adalah skirt Muslimah. Mereka bersependapat dengan korang dan oleh itu mereka berusaha untuk menawarkan kepada korang pelbagai variasi hebat skirt Muslimah yang boleh korang temui secara online. Tidak kira mengikut konteks apa korang memakai skirt Muslimah itu, korang juga boleh menemui pelbagai warna skirt kasual untuk dipakai semasa kerja, skirt elegan yang boleh korang pakai ke parti-parti atau majlis-majlis istimewa lain yang pasti menarik perhatian orang lain dengan gaya korang, ataupun skirt labuh dan berwarna terang. Selain daripada fabrik berkualiti tinggi yang menjadi tarikan hebat skirt Muslimah ini, setiap satu daripadanya akan menjadikan pemakainya kelihatan lebih cantik dan tampil menarik tidak kira bagaimana bentuk tubuh korang.

Mereka juga tahu yang korang ingin kelihatan menarik apabila selesa. Cara terbaik untuk kelihatan hebat adalah dengan mencuba salah satu kardigan mereka yang sesuai dengan pelbagai gaya. Bahagian Kardigan Muslimah akan memukau mata korang dengan koleksi kardigan yang kelihatan menghangatkan, lembut dan menarik pujian ramai. Sekiranya korang ingin menarik perhatian seseorang yang istimewa, cuba kardigan kimono berwarna merah Lounge and Clear, warna terang yang pasti menarik perhatian orang lain dan menghangatkan korang luar dan dalam. Sekiranya korang hanya ingin meluangkan masa berkualiti dengan diri sendiri supaya korang boleh fokus dan memulihkan tenaga korang, kardigan kimono Lounge and Clear yang berwarna merah jambu adalah pilihan terbaik, semua kardigan yang korang lihat di Zolace dipilih berdasarkan ciri estetik dan kualiti tinggi fabrik kardigan tersebut. Ahaks...aku dah ada dah koleksi kardigan kimono, first time sampai di tangan aku dah jatuh cinta, memang cantik sangat.

Yang pasti aku telah pun menggayakan kimono cardigan in red...kawan-kawan office juga suka...yang penting kualiti kain yang sangat2 lembut..sejuk aje bila pakai....


Mereka mengetahui bahawa keselesaan adalah penting untuk korang dan mereka juga mengetahuinya kerana ia adalah sebahagian daripada tugas mereka. Masalahnya adalah ‘berasa selesa’ sering membawa maksud tidak bergaya. Mereka mempunyai jawapan untuk masalah korang itu: seluar Palazzo yang korang temui di Zolace menjadi satu pakaian selesa yang boleh korang pakai ke pejabat, membeli-belah ataupun berjumpa rakan-rakan. Seluar Palazzo ini mempunyai beberapa warna popular dan fabriknya akan membantu korang kekal selesa sepanjang hari. Sama ada gaya kasual atau elegan yang menjadi kegemaran korang, seluar Palazzo ini bersesuaian dengan apa-apa gaya kerana ia mudah dipadankan dengan beberapa jenis blaus Muslimah yang berbeza.

Pernah terfikir ingin menjadikan tudung bawal sebagai gaya eksklusif korang? Ya, tudung bawal adalah perkara pertama yang menonjol apabila korang keluar. Ia seolah-olah memberi pandangan pertama yang baik atau buruk mengenai diri korang. Dan korang pasti ingin menarik hati orang lain bukan? Pilihan tudung bawal Zolace adalah banyak dan mewah, di mana korang akan dapat menemui tudung bawal yang selesa untuk kegunaan harian ataupun untuk majlis-majlis tertentu. Tidak kira apa gaya yang korang minati, tudung bawal yang korng temui di Zolace diperbuat daripada fabrik berkualiti premium. Sama ada korang mencari tudung bawal gaya kasual, ataupun tudung bawal cantik dengan corak bunga, tawaran mereka pasti melebihi jangkaan korang!

Perubahan trend fesyen yang begitu pantas menyebabkan ia sukar untuk diikuti meskipun oleh seorang penggemar fesyen seperti korang. Mereka fikir mereka mungkin boleh memberi bantuan fesyen untuk hal ini, jadi mereka amat komited untuk menawarkan semua berita fesyen yang korang perlukan untuk gaya hebat yang korang inginkan! Di dalam blog mereka, korang akan menemui pelbagai artikel yang bukan sahaja menunjukkan kepada korang semua trend fesyen, tetapi juga menunjukkan cara untuk menyesuaikannya dengan gaya korang. Mulai detik ini, korang tidak perlu lagi membuang masa dan tenaga untuk mencari pakaian bergaya, korang hanya perlu menyemak laman sosial mereka dan mengikuti nasihat fesyen yang mereka sediakan.

Semudah itu kan? apa tunggu lagi ..jom layari laman social Zolace... 



34 comments:

  1. posing ala2 model gitu..auuww!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai Falsya...model mendanya...sebab kerja je ni...hehehee..thanks darling

      Delete
  2. Mmg cantik koleksi baju bajunya nnt boleh terjah website dia cuci mata..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan cuci mata je dear..grab la sehelai dua..tudung pun cantik2

      Delete
  3. Ehhh kenapa haritu macam takde je kimono tu. Haish. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak belek habis kot dear...hehehe..banyak lagi tu...x lama lagi restock kot...

      Delete
  4. Rambang mata kalau tengok SA..
    Semuanya nampak cantik belaka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang semuanya cantik Kak...rambang mata dibuatnya

      Delete
  5. cantik plak kimono cardigan ni... jap lagi nak terjah lah

    ReplyDelete
  6. ehhh cantiklah u pakai kimono cardigan tu SA!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks dear,x rugi SA pilih kimono cardigan ni...nak beli lagi la...

      Delete
  7. omak aiiii...memang rambang mata tengok banyak pillihan.
    baru jer lepas skodeng zaloce ni
    memang cantik-cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa grab satu eh..potongan harga ada tu...yang penting free postage kan...

      Delete
  8. zolace tu aku baca zalora... apehal aku ni... erghhhh

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. meh grab selai dua utk orang rumah ke..awek ke...tunang ke...cantik2 u

      Delete
  10. dah tengok haritu,memang cantik2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa beli la...kalau x slh byk pilihan dan tgh promosi selected item...yg penting free postage

      Delete
  11. Betul..
    Nampak cantik la blaus hijau tue.
    Simple dan tak serabut la.

    Wajib tengok nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejuk fabrik dan selesa...yg penting lace kat lengan tu nampak unik dan nampak mahal...

      Delete
  12. keerlassss SA....mmg blaus tu cantik angat

    ReplyDelete
  13. baju yg dipakai nampak cantik sebab orgnya pun cantik juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua orang cantik apa...bukan SA cantik...sesapa pakai kena ngan saiz dan pilihan...memang akan nampak cantik kan...

      Delete
  14. cantik blouse dan kimono tu akak pakai..suka suka suka..

    ReplyDelete
  15. Kimono cardigan tu buat ai terpikat..;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah