Saturday, October 3, 2015

Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA | Perkara Wajib Buat Setiap Hari..


Hi korang...dah sampai ke cabaran hari ke 3...apa Perkara wajib yang si  Suriaamanda ni buat erk..

korang janji jgn gelak tau....janji tau....


Check jerawat kat muka...sebab sejak jerebu ni jerawat di muka bermaharajalela..

Kbai








19 comments:

  1. Hihi. Guna la Charme Catalyst. Kompem puas hati. Lai2.. hii

    ReplyDelete
  2. hehe.. kalau reen, reen pucit jerawat tu..

    www.mreena.com

    ReplyDelete
  3. perghh kemainnnn. cun gilosss!

    jap nak kira jerawat berapa tu :p

    ReplyDelete
  4. patut lah cun melecun SA ni..hihi :)

    ReplyDelete
  5. amboi kak sa.. check jerawat dulu ke.. lain dari yg lain tuu

    ReplyDelete
  6. hehehe..bila tahu jerawat banyak kat muka semakin bertambah stress tu..kan kak SA? hihi

    ReplyDelete
  7. haha..dah kitaorang pon sama ni haa..tolong belekkan kat mana jerawat SA...xjumpa pon jerawatnye..hiks

    ReplyDelete
  8. Ahahaha..kak s.a..ingat apa la tdi...

    ReplyDelete
  9. Saya tak gelak tapi sekarang saya tahu habit Suria Amanda.. laaalalala ;-)

    ReplyDelete
  10. kita pon suka...suka picit jerawattt..heeee

    ReplyDelete
  11. mana ada jerawatla kat muka akak..licin jer..:)

    ReplyDelete
  12. gunakan magic krim dr cosmordem he he he pasti jerawat hilang

    ReplyDelete
  13. Masa bujang dulu suka nau nak picit2 jerawat (ada jerawat tapi takdelah banyak)
    Bila dah kahwin.. naik sebiji kat muka pun en. hb. dah bising ya amat..
    La ni dak Kakak pulak kena tegur dgn babah dia pasal jerawat naik kat muka.. huhuhu..

    ReplyDelete
  14. Hehe... Cuaca menyebabkan jerawat makin subur.. Hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah