Saturday, October 31, 2015

Tolong Bagi Idea Sikit...


Hai korang...

Aku ada satu masalah ni...aku tak tau nak masak apa pucuk paku ni ha...masih elok segar bugar lagi dalam esbok aku kat umah sewa..beli Selasa lepas...aku plak macam dah bosan goreng jer semata kan...nak buat gulai xde plak santan dan secekak je..sikit sangat...

Korang ada idea tak nak masak apa ni...takkan nak biar je kan..sayang ...dah la RM2 secekak kecik je...

Housemate cakap goreng belacan or goreng ikan masin....sedap ke?

sebelum ni goreng biasa je...

11 comments:

  1. Rebus jer... cicah sambal belacan.. senang keje..hihi!

    ReplyDelete
  2. buat kerabu darat la kak...apa ada campak sekali :D

    ReplyDelete
  3. yup pucuk paku goreng belacan sedap, buat kerabu pun sedap jugak tapi tu la secekak je kan...kang berebut tak cukup pulak :p

    ReplyDelete
  4. Cik akak goreng sambal.je...lepas tu ratah je syur tu..diet on mood...nasi.tak mo dah

    ReplyDelete
  5. Akhirnya siap jugak u masak. ;)

    ReplyDelete
  6. Buat kerabu pun sedap juga tu..

    ReplyDelete
  7. mungkin buat kerabu kot...aRz pun lama tak makan...

    ReplyDelete
  8. selalu goreng biasa je..takpun campur dengan masak lemak cili api pun sodap

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah