Wednesday, October 21, 2015

PERMATA HATI SURIAAMANDA

Dua orang ni je dah mampu buat gamat sebuah rumah...tapi dua orang ni la buah hati aku selain 4 orang lagi...si kembar kalau ada bagai nak runtuh rumah...campur 2 orang lai yang kat Muar tu...lagi gamat...Anak- anak penghibur kan...buah hati pengarang jantung...yang ada ramai anak memang seronok...seronoknya bila dah besar boleh jadi kawan...macam aku anak sorang je...ramai nya anak buah...tapi memang tak ada beza la..anak buah macam anak sendiri.

Meh aku senaraikan nama anak - anak aku..

  1. Ainnul Dania Huda
  2. Mohd Khairuzzikri
  3. Ezzarra Adeliya
  4. Ezzarra Aressa
  5. Aleesya Qhaira Wilda
  6. Mardhiah Khairinna



ni gaya Nampak lawa..Nampak lawa


rindunya kat mereka berdua...



Ni gaya tunjuk gigi


QHaira...bulan  ni dah genap 1 tahun 7 bulan...makin cheeky, makin nakal lasak segala la...tapi bijak..dah boleh di suruh...pandai mengusik pun ye jugak...kalau mami balik kerja dia buat2 tido...siap bunyi keruh lagi...keruh tu perli atuk ngan daddy dia....sekarang tengah nak belajar bercakap...ada cakap dia aku faham..ada tu bunyi macam cakap jerman...pening dengarnya...kalau aku masak kat dapur dia dtg duduk kat peha...memang seksa la nak kupas bawang ke...potong sayur ke..

Lagi satu kitorang tak boleh leka..sebab dia dah pandai bukak tong beras..dia amik segenggam pas tu bawak lari...bila lari tu comel je...kalau acah2 kejar dia lagi comel...sebijik macam Dania kecik2...hehehe...rindu nak ada anak kecik...

Dania ni la cepat sangat besar....

9 comments:

  1. sedapmya nama nama diaorang..muka dia comel la kak..mmg cheeky sgt..

    ReplyDelete
  2. seronok ada anak kecik.comel sangat.

    ReplyDelete
  3. Salam, haaa tu dia ramai betul! mmg meriah rumah kalau semua berkumpul, comel2 semuanya..hehe

    ReplyDelete
  4. memang comel keletah anak² kecik ni..terhibur :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah