Tuesday, October 27, 2015

Jangan Ibu!!!Jangannn....Nanti Gatal!!!

Apabila Otak Anak- Anak Sedang Berhubung

Macam- macam hal si kembar ni...adakala buat orang marah...adakal buat orang tergelak.....



Uikkk...apa kess....

Dah kenapa apam polkadot ni?

Nak dijadikan citer ibu si kembar nak makan apam polkadot ni...comel jer kan apam tu rupa Ladybird 

dan ibunya cakap rasa apam ni pun sedap

dua beradik kembar ni tak nak makan...menjerit-jerit ketakutan...diorang cakap kalau makan nanti jadi 

GATAL!!!

Stress ibunya.....ye la..ibu dah tak boleh plak makan apam tuh...asal nak masuk mulut je diorang jerit..

Jangan makan ibuuu......jangannnnnn...nanti gatal- gatal...ini ladybird tak boleh makannnn...


hahahahhaa...aku yang baca kat wassap pun boleh gelak besar..inikan plak Ibu Ayah diorang yang 

hadap dua beradik kembar ni....macam- macam hal....

tapi itu yang buat meriah tu kan......banyak akal..ada jer benda kelakar yang diorang buat...


19 comments:

  1. hahahaha..kalau kena kumbang gatal ker.tak tahu pulak..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha.. banyak sangat tengok tv ni

    ReplyDelete
  3. hahahah aduhai anak2.. hilang stresss.. haha

    ReplyDelete
  4. comel.kalau apam gambar katak agaknya melompat lari bertempiaran le anak2 ye

    ReplyDelete
  5. Salam, hahahaha..comelnyeeee! Betullah tu xbleh makan laybird..hahaha

    ReplyDelete
  6. Nanti kena ubah rupa apam ke bentuk kereta pula ^-^

    ReplyDelete
  7. Comel jer... lady bird tu, sayang nak makan

    ReplyDelete
  8. Haha..dh kena makan sorok2 plak..

    ReplyDelete
  9. Comel la apam ladybird tu msti sdp.hihi

    ReplyDelete
  10. alahai comel..
    akak saya dtg :)
    lamanya x singgah sini kan..
    akak sihat ?

    ReplyDelete
  11. haha.. xmkn la apam polkadot tu nnt.:)

    ReplyDelete
  12. kihkihkih.. kalau ada gambar memek muka dorang mesti lagi lucu.. ;)

    ReplyDelete
  13. hehehe.... tgok si apam ni teringat apam ladybird kita yg x jadi adoiii

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah