Thursday, October 15, 2015

Menyingkap Sifat Melalui Kentut...

Siapa sangka isu kentut pun boleh dijadikan sebagai pedoman dalam menilai keperibadian seseorang. Kentut merupakan augerah yang diberikan oleh Pencipta malah ia merupakan satu nikmat dapat melepaskan angin kentut, hahaha.

Bagaimanapun, tolonglah berwaspada akan tabiat kentut ini yang mungkin dapat mencetuskan ketidakselesaan ramai. Silap-silap boleh gaduh hanya kerana kentut...

Jom kenali diri anda melalui cara dan tabiat kentut pula. Jangan ada yang tersengih-sengih malu pula lepas baca yer, ihiks!

ORANG TIDAK JUJUR
Orang yang kalau kentut menyalahkan orang lain.

ORANG BANGANG
Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

ORANG BERWAWASAN LUAS
Orang yang tahu bila harus kentut.

ORANG YANG PELAHAP
Kentut time tengah makan.

ORANG YANG PERIANG
Kentut pelan-pelan kemudian senyum sorang sorang.

ORANG SENGSARA
Orang yang ingin kentut tapi tak boleh kentut.

ORANG MISTERIOUS
Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.

ORANG GUGUP
Orang yang tiba-tiba nak menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.

ORANG SADIS
Orang yang kentut dalam kain/selimut, lalu dikibaskan baunya.

ORANG MODEN
Orang yang tiap kali kentut, mesti cakap excuse me.

ORANG YANG SOPAN
Kentut sikit-sikit dengan perlahan sambil kepitkan paha.

ORANG YANG BENGAP
Orang yang kentut kuat dan busuk, tiada yang tahu tapi tiba-tiba dia mengaku dengan bangganya.

ORANG TEGAS
Orang yang kentut sebiji dengan kuat, terang dan jelas bunyinya.

ORANG KREATIF
Bunyi kentut mendayu-dayu dan meleret dengan ton tersendiri.

ORANG BRUTAL
Orang yang kentut tak bunyi tapi bau melekat satu rumah. Busuk gila.

ORANG YANG MALANG
Orang yang nak kentut tapi terkeluar tahi.

Kentut yang mana satukah anda? Semoga perkongsian ini dapat meringankan berat di kepala anda yang memikirkan timbunan kerja yang belum siap. Hahahaha....😝 😝 😝 😝

8 comments:

  1. Ada lagi satu..org hipokrit...org yang ehheeemm sambil kentut..so takkan kedengaran bunyi kentutnya walaupun dia kentut..kih2

    ReplyDelete
  2. Hihihi buat akak senyum sendiri didepan PC jer AS ni..
    Yg paling lawak "org yg kreatif " tu AS :D

    ReplyDelete
  3. Nice sharing....
    Hehehehe...nak tergelak ASSAM baca....

    ReplyDelete
  4. kehkehekeh...tegelak2 lieya sorang bace along....rupenye ade kisah di sebalik kentut eheheheheeh....

    ReplyDelete
  5. kelakar baca..macam² tafsiran ada

    ReplyDelete
  6. gelak2 kita baca ni kak SA....lawak lah...kita dok terbayang2.... org yang kretip tuh....alahai la si malang yang terberak tuh....ahahhaha :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah