Friday, October 30, 2015

Kuala Lumpur 30 Oktober 2015- Cerahnyaaaa....

Alhamdulillah....2 hari ni di beri peluang untuk menikmati pemandangan yang cerah...pagi dah ada matahari...dah tak kelabu seperti jerebu sebelum ni...dah boleh nampak hutan seciput...awan pun cantik je...langit apatah lagi...cuma petang -petang nanti akan hujan lebat....dah sampai musim hujan kan...

jom aku share gambar -gambar yang sempat aku snap hari ni...


tgok langit...walau mendung tapi nampak awan cantik kan...


dah nampak perumahan dan sedikit pokok belakang bangunan Hilton tu...


celah bangunan ni pun dah nampak dah


kat area KL Sentral pun dah terang benderang...sebelum ni tak nampak langsung....

Alhamdulillah..allah beri peluang kat kita semua merasai kembali udara bersih...pemandangan yang terang dan cantik ini...harap akan dapat lihat semua ini berterusan sampai bila-bila...semoga tiada kejadian jerebu lagi akan datang...sesak dengan bau asap...ada hikmah di sebalik semua ini...membuatkan kita lebih dekat dengan yang Maha Esa...

11 comments:

  1. dekat tempat fida...Hujan dah turun pun...

    ReplyDelete
  2. Setuju ! sebab, kat tmpt nona, jb ni pun dah kurang jerebu, dah nampak bangunan hujung tuuu, huhu

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..syukur jerebu kian surut...cantik pemandangan kuala lumpur..

    ReplyDelete
  4. kat sini pulak baru lepas hujan..segar mata sebab terang semuanya...nak bagi anak2 keluar pun rasa senang hati..

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah kat penang pun dah cerah npk dah sinaran matahari yg memancar2 kepanasan tu
    suatu kepuasan dan kesyukuran alhamdulilahh

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah jerebu kian beransur pulih...

    ReplyDelete
  7. Syukur Alhamdulillah.. lega dan takde nak risau bila anak2 nak main dekat luar rumah.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah cuaca jerebu dah berakhir.. Langit kembali cerah..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah sekarang dah nampak langit biru yang cantik

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah